Arkslar yazariniz uyumaya bile vakit bulamıyor o yüzden bolum gec geldigi icin ozr 😭
...
Ertesi gün oldu, Hyunjin yine kahvaltısını yapıp evden çıktı, bugün Felix'i görmeyi umuyordu. Yavaşça ve umutla uçuruma ilerlerken uçurumun başında tanımadığı iki kişi görmesiyle tüm dikkatini oraya verdi,bu kişiler ateş ülkesindendi. Adımları daha da hızlanırken neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Sonunda uçuruma geldiğinde gördüğü iki kişi ona baktı. Kim olduklarını ve burada ne işleri olduğunu bilmiyordu. Yanlarına gitti.
"Ne işiniz var sizin burada, çabuk ülkeye dönün!"
İki çocukta ona döndü, umursamış gibi görünmüyorlardı. Hyunjin buna daha çok sinirlenmişti.
"Size sesleniyorum aptallar!"
"Sakin olun Prens Hyunjin."
Hyunjin o an ne yapacağını bilememişti, Ateş ülkesinin Kralı olan kişinin oğlu olduğunu herkesten saklıyordu oysaki.
"S-siz.. nereden-"
"Sakin olun Prens Hyunjin, kimseye söylemeyiz, tabii istediklerimizi yaparsanız."
Hyunjin çok sinirlenmişti, öldürmek istemişti hepsini o an. Elindeki uyuşukluk ateş çıkarsa rahatlayacak gibiydi, o da buna hazırlanıyordu ki çocuklardan biri parmağını kaldırdı.
"Sakın."
Kenara yavaşça çekildi, Felix sandalyede, baygın bir şekilde bağlıydı.
"Ona bir şey olmasını istemezsin, değil mi?"
Hyunjin'in artık gözlerinden bile ateş fışkıracak gibiydi, ama Felix'e bir şey olmasından ölesiye korkuyordu.
"Siz..."
"Sakin olun Prens Hyunjin, eğer istediklerimizi yaparsanız o serbest kalır."
Hyunjin şu an her şeyi yapmaya hazırdı, Felix'i kaybetmektense ölürdü bile.
"Bir daha Felix'le görüşmeyeceksiniz."
"Ne!"
Hyunjin yüksek bir şekilde bağırdığında neredeyse yerler bile sallanmıştı, bu iki aptal çocuk nasıl olur da bu kadar cesaretli olabilirdi? Özellikle Prenslerine olan cesaretleri onların gerçekten korkmadığını gösteriyordu.
"Siz, siz ölmek mi istiyorsunuz!"
"Hayır efendim, sadece bize yaptığınızın bedelini ödetiyoruz."
Hyunjin o an hatırladı, bunlar geçen gün Felix'i rahatsız edenlerdi.
Tam ellerinden ateş çıkarmıştı ki karşısındaki gencin de elinden ateş çıkardığını ve Felix'e tuttuğunu fark etti.
"Yapma!"
Hyunjin elindeki ateşi kapattı, Felix'e zarar gelmesine izin veremezdi.
"Onu rahat bırakın."
"Görüşmeyecekseniz bırakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kilidi
FanfictionANGST! Tamamlandı. Ateş ve Su ülkesinin iki varisi olan Hyunjin ve Felix, ülkelerinin birleştiği uçurumda, bir şans eseri olarak tanışmış, ve birbirlerinin hayatı olmuşlardı. Onları bağlayan güçlü bir kilit vardı ve bu kilit kırıldığı vakit, birinin...