Yazardan.
Hyunjin ve Felix oturdukları çok kalabalık olmayan,aynı zamanda işlek kasabada dolaşıyordu.
"Aslında ormanın biraz ilerisinde güzel bir göl var, oraya da götürmek isterdim seni. Ama fazla vaktimiz yok şimdilik kasabayı gezelim yeterli."
"Tamam ama başka zaman gidelim."
"Gideriz."
Orman yoluna yakın küçük tatlı bir kulübe vardı. Hyunjin merakla Felix'e sormaya karar verdi.
"Felix şu yolun sonundaki kulübe kimin?"
"Ah orası, Hana teyzenin evi. Çok tatlı biridir. Bana her gittiğimde bahçesinden kiraz ve limonata ikram eder. Tanışmak ister misin?"
"Oluur."
Birlikte eve doğru yürüdüler ve kapının önünde durdular. Felix kapıyı çaldı ve bir süre beklediler.
Bir kaç dakikanın sonunda kapıyı, beyaz saçlı, tatlı pembe gözlükleri olan yaşlı bir kadın açtı. Felix'i görünce gülümsedi. Felix ise hemen sarıldı kadına.
"Hoş geldin tatlım."
"Hoş buldum Hana teyze."
"Yanındaki küçük prens kim?"
Hyunjin utangaçlıkla selam verdi ve başını eğdi.
"İsmi Hyunjin, bizim evimizin yanına yeni insanlar taşınacak demiştim ya, oraya taşındılar bir kaç gün önce."
"Anladım, tanıştığıma memnun oldum Hyunjin, ben Hana."
Kadın hafif eğilerek Hyunjin'e uzattı elini. Hyunjin ise Felix'e kısa bir bakış attı. Felix bakışlarıyla elini gösterdi. Başkalarına kendini açmakta zorlanan Hyunjin, Felix'in hareketi ile kadının elini tuttu.
"Memnun oldum efendim."
"Efendim değil, Hana teyze demen yeterli canım."
Hyunjin gülümseyerek başını salladı.
"Hadi bakalım, Felix sen Hyunjin ile bahçeye geç. Bende size limonata getireyim. Seversin dimi Hyunjin?"
"Severim."
"Tamamdır."
Yaşlı kadın içeri girdi ve mutfağa gitti.
"Hadi Hyunjin bahçeye."
Hyunjin, Felix gitmeden nazikçe parmaklarından tuttu. Bu hafif dokunuşla Felix Hyunjin'e döndü.
"Felix, çok kalamayız biliyorsun."
"Biliyorum, biraz oturalım eve döneriz hemen."
Hyunjin başını salladı ve birlikte eve girdiler. Tatlı renkler ve mobilyalar ile döşenmiş bu minik ev huzur vericiydi. İçerisi çiçek kokuyordu.
Arka bahçeye çıktılar ve koltuklara yerleştiler. Hyunjin hayranlık ile bahçeye bakıyordu. Kiraz ağaçları çok güzel çiçek açmıştı. Eşsiz görünüyordu. Bahçede sayısız çiçekler hem saksıda hemde toprakta yerini almıştı. Köşede küçük bir köpek kulübesi bulunuyordu.
"Felix burası muhteşem.."
"Evet öyle, Hana teyze bütün vaktini bu bahçede geçiriyor, bazen bende yardıma geliyorum. Hatta Hana teyzede kaldığım zamanlar da oluyor."
"Gerçekten mi?"
"Tabii ki. Birlikte çizgi film izliyoruz, çiçek dikiyoruz, browni yapıyoruz. Daha bir çok şey. Belki bir gün seninle de kalmaya geliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seaside town / Hyunlix
FanfictionKüçük bir sahil kasabası, iki minik beden, bir çocukluk. Yıllar sonra, küçük bir sahil kasabası, iki genç, bir aşka dönüşür. -- 02.12.2023 #14 Hyunlix 12.12.2023 #10 Felix 16.12.2023 #8 Felix 08.11.2024 #23 Hyunlix