Yazardan.
"Felix."
"Efendim?"
"Barıştık mı?"
"Küsmemiştik ki şapşal."
"Gerçekten mi?"
Başını 'evet' anlamında salladı Felix.
İkili hamakta yan yana uzanmış yıldızları izliyordu. Felix başta sıkıcı olacağını düşünse de gayet keyifliydi. Bahçe de çok güzeldi. Çok rahat hissediyordu. Hafif rüzgâr ile Hyunjin'in kendine has olan güzel kokusunu soluyordu."Felix yarın denize gidelim mi?"
"Hmm güzel fikir. Ailelerimize söylersek neden olmasın?"
"İzin verirler umarım."
"Umarım."
Sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini fark edemeyen ikili en sonunda bayan hwang'ın evde Hyunjin'e seslenmesi ile birbirine döndü.
"Hyunjin annen."
"Evet annem fark etmeden eve girmem gerek."
"Benimde öyle."
Hyunjin kalkmaya yeltenirken Felix kolundan tuttu ve durdurdu.
"Yine düşüreceksin bizi dur. Önce yavaşça ben kalkayım, sonra sen."
"Tamam."
Felix yavaşça yerinden doğruldu ve ayaklarını hamaktan sarkıttı. Yerinden yavaşça kalktı ve Hyunjin'e döndü.
"Oh tamam. Şimdi sen kalk."
Yattığı yerden doğrulan Hyunjin bacaklarını aşağı sarkıtamadı. Ayağı hamak ipine dolanmıştı.
"Dur hyunjin ben çözerim."
"Hayır hayır ben hallederim."
Bir eliyle ipi çıkartmaya çalışırken hamak ters dönmüş Hyunjin yerle bir olmuştu.
Şoka girmiş gibi Felix'e bakıyordu. Felix ise kaşlarını çatmış ve 'asla akıllanmayacaksın' der gibi başını iki yana sallarken Hyunjin'e bakıyordu.
"Hyunjin of hyunjin offf."
Hyunjin'in yanına yaklaştı ve yerden kalkmasına yardımcı oldu.
"Aptal çocuk."
Hyunjin hatasını bildiği için bir şey söyleyemiyordu.
"Şimdi ben yürüyerek evin önünden dolaşacağım, sende eve git tamam mı?"
"Tamam tamam."
"Bir şeyin yok dimi?"
Kolundaki hafif çiziklerden başka bir yarası yoktu.
"Hayır iyiyim, git hadi."
"Tamam iyi geceler."
"Sana da."
Felix sessizce yürümeye başlamışken hyunjin seslendi,
"Unutma."
Başını salladı ve sessiz bir şekilde koşarak gitti. Hyunjin de küçük merdiveni alarak odasının camından içeri girdi.
Felix'in odasına girmesini bekledi bir süre. Daha sonra birbirlerine el salladılar ve içeri geçtiler.
--
"Hyunjin, oğlum kalk hadi."
Bayan Hwang, odanın perdelerini açarken bir yandan Hyunjin'e sesleniyordu. İçeri giren güneş ışığı ile mızmızlanıp başını yastığına gömdü. (İmdat hayal ediyorum cok sirin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seaside town / Hyunlix
FanfictionKüçük bir sahil kasabası, iki minik beden, bir çocukluk. Yıllar sonra, küçük bir sahil kasabası, iki genç, bir aşka dönüşür. -- 02.12.2023 #14 Hyunlix 12.12.2023 #10 Felix 16.12.2023 #8 Felix 08.11.2024 #23 Hyunlix