Yazardan.
Hyunjin sabah ister istemez olması gerekenden erken uyanmıştı. Daha sonra aklına gelen bir fikir ile okul için hazırlanmıştı. Sessizce mutfağa giderek fırındaki kruvsanlardan bir kaç tane aldı. İki tane kutu meyve suyu ve iki elma aldı. Hepsini küçük bir çantaya yerleştirdi.
Okul çantasını kapının yanına bıraktı. Takmayı bilmediği kravatını da boynuna astı. Evdekilere Felix ile kahvaltı yapmak için parka gittiği hakkında bir not bıraktı. Sırada sadece Felix'i uyandırmak vardı.
Sessizce evden çıktı ve Felix'in camının önüne geldi. Perdesini kapatmadığı için içeriyi görebiliyordu. Çok tatlı uyuyor diye geçirdi içinden. Önce bir kere yavaşça vurdu cama. Felix'den bir ses çıkmayınca tekrar vurdu. Yorgun olduğu için duymuyordur diye düşündü kendi kendine. Bu sefer biraz daha ses çıkaracak şekilde vurdu cama.
Felix kaşlarını çatık bir şekilde arkasına dönerek etrafına baktı. Bu sırada Hyunjin kendini fark ettirebimek için bir kaç defa daha vurdu cama. Felix sonunda onu görünce bir kaç dakika rüyada mı gerçeklikte mi olduğunu sorguladı. Hyunjin eli ile gelmesini işaret ediyordu. Kalktı ve cama ilerledi. Hyunjin şirince gülümsedi ve el salladı. Felix uykulu gözlerle camı açtı.
"Hyunjin? Burada ne işin var?"
"Sana da günaydın arkadaşım."
"Off günaydın."
"Hadi hazırlan kahvaltı yapmaya gidicez."
"Ne?"
"Felix anlamıyor musun? Gidiyoruz hazırlan hadi."
"Dur bi. Saat kaç hyunjin?"
"Yedi buçuk."
"Oha ya bırak beni çok erken daha uyicam."
"Ya hayır. Kalktım o kadar hazırlandım geldim. Gidicez. Hatta çekil."
Felix'i eli ile kenara itti. Yerinde bir kaç adım geri gitti ve koşarak camdan içeri atladı. Sonra Felix'e dönerek saçlarını karıştırdı.
"Komik ve tatlı görünüyorsun."
Felix yavaşça eline vurdu hyunjin'in.
"Hadi gel hazırlayalım seni bebek."
Dolabına yöneldi ve askıda duran okul formasını aldı.
"Git banyoya üstünü giyin."
"Ya Hyunjin uyumak istiyorum uyumak."
"Ne istediğini sormadım." Dedi ve tek kaşını kaldırarak bakmaya başladı.
"Off."
"Hadi canım hadi."
Felix banyoya girdi. Hyunjin bu sırada bir not yazdı Felix'in annesine. Çantasını da toparladı ve beklemeye başladı. Kısa bir süre sonra Felix geldi.
"Ee ne yapıyoruz?"
"Sen ayakkabılarını alıp geliyorsun ve camdan çıkıp gidiyoruz."
"Hyunjin kaçıyor muyuz? Kapıdan çıkalım işte."
"Hee seni kaçırıyorum olmaz. Camdan çıkıcaz."
Gülerek ayakkabılarını almak için kapıya yöneldi Felix.
"Üstüne bir hırka da al. Hasta olursun."
Felix başını salladı ve odadan çıktı.
"Nereye gideceğiz?"
"Parka. Orada ağacın altında kahvaltı yapıcaz. Okul saati yaklaşınca da çantalarımızı evden alır gideriz."
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seaside town / Hyunlix
FanficKüçük bir sahil kasabası, iki minik beden, bir çocukluk. Yıllar sonra, küçük bir sahil kasabası, iki genç, bir aşka dönüşür. -- 02.12.2023 #14 Hyunlix 12.12.2023 #10 Felix 16.12.2023 #8 Felix 08.11.2024 #23 Hyunlix