22- Halloween

49 12 8
                                    

Yazarın anlatımından.

31.10.2011

Bütün ay boyunca heyecanla beklenen Halloween haftası gelmişti. Kasabanın her yerinde, her evin önünde ve etrafında, sokaklarda, dükkanlarda, süslemeler vardı.

Okullarda öyleydi tabii. Hyunjin ve arkadaşları rehber öğretmenleri ile birlikte görevi üstlenmiş ve okulu muazzam bir şekilde dekore etmişlerdi.

Kısacası büyük gün gelmişti onlar için. Cuma akşamı -yani bu akşam- okulda parti olacaktı. Gün boyu oyunlar oynanmış ve etkinlikler yapılmıştı.

Şimdi ise Hyunjin, Felix'i bekliyordu. Yol üstünden arkadaşlarını alarak okula geçeceklerdi. İkisi de birbirinin kıyafetini görmemişti. Hyunjin meraktan odasına dalacaktı birazdan.

"Lix hadii!!"

"Geldim!"

"Oha Spiderman mi oldun?!"

"Evett nasıl görünüyor?"

Hyunjin Felix'in etrafında dolaşarak kostümünü inceliyordu. Dibi düşmüştü biraz içten içe.

"Olmuş, çok iyi olmuş."

Daha sonra geri çekilerek kendi kostümünü göstermeye başladı. Tuhaf hareketlerle kendini gösteriyordu.
Felix gülerek kolunu tuttu ve durdurdu.

"Bir dur bakayım. Hmm.. demek Ben10 oldun.."

"Evet çok havalı değil mi? Saatime bak."

"Evet çok güzel. Tam senlik bir kostüm olmuş."

"Biliyorum canım biliyorum."

Hyunjin aynaya dönerek tekrar saçma sapan hareketler yaparak kendini incelemeye devam etti. Felix ise onu beklemeden kapıya yürüdü.

"Felix beni de bekle!"

"Çabuk ol!"

--

Bütün ekip sonunda Bangchanın evinin bahçesinde toplanmıştı. Bir-iki saate okula geçeceklerdi. O zamana kadar ne yapsak diye düşünüp sohbet ediyorlardı.

"Var ya aslında dün gece akşam gizlice Changbin hyung'un evine gidip onu korkutacaktım ama sonra yaşayacak daha çok yıllarımın olduğu geldi aklıma." Diye itirafta bulundu Jisung.

"OHA ÇOK İYİ FİKİRMİŞ. Of Jisung bana neden söylemedin birlikte yapardık." Sitem ederek ofladı Hyunjin.

"Dediğim gibi dostum, ölmek için çok gencim."

"Kaçırdık Seungmin'in evine bir şey olmazdı ya."

"Sence sizi eve alır mıydım?" Dedi ve tek kaşını kaldırdı Seungmin.

"Niye öyle diyorsun canım arkadaşım alırdın alırdın."

"Changbin hyung bir şey söylemedi hayret?" Diye ona laf attı Felix.

"Hiç uğraşamam kostüme bişey olur falan."

Herkes Changbin'in dediğine güldükten sonra biraz daha sohbete devam ettiler.

"Okula gitmemize daha bir saat var Hana teyzeyi görmeye mi gitsek?"

"Evet Felix haklı, kostümünü de merak ediyorum. Hadi gidelim." Diyerek Felix'e hak verdi Hyunjin.

Herkes onayladıktan sonra yaşlı kadının evine doğru yürümeye başladılar.

Vardıklarında ise kapımın aralık olduğunu fark ettiler. Birbirlerine şüpheli bakışlar attıktan sonra önde Bangchan olmak üzere eve girdiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seaside town / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin