8-Güneş teninde güzeldi

181 26 7
                                    

Yazardan.

"Anne! Anne beni bekle! Beni evde unutmayın!"

Genç kadın küçük bir kahkaha attı.

"Saçmalama hyunjin, seni nasıl unutalım?"

Koşa koşa annesinin yanına geldi ve terliklerini giydi.

"Of bilmiyorum, acele ettim işte."

"Hadi çıkalım, bizi bekliyorlar."

Hyunjin son kez aynaya ve saçına baktı,

"Saçım anne, nasıl?"

"Güzel ama, denize gidiyoruz oğlum niye özeniyorsun?"

"Çirkin mi olayım?"

"Ay Hyunjin. Öyle mi dedim ben? Neyse yürü hadi."

Hyunjin çantasını alarak hızlıca dışarı çıktı. Bayan lee ve felix arabanın bagajına bir şeyler yerleştiriyordu. Muhtemelen yiyecek ve plaj malzemeleriydi. Hyunjin hızlıca felix'in yanına gitti ve selam verdi.

"Merhabaa."

Felix, Hyunjin'in sesini duyması ile başını kaldırdı ve kocaman gülümsedi.

"Merhaba hyunjin. Hazır mısın?"

"Tabii ki! Burada ilk defa denize gideceğim. Üstelik seninle birlikte!"

"Evett, çok eğleneceğiz!"

Bay lee ve bay hwang çalıştıkları için onlara katılamayacaktı. Felix'in kız kardeşi olivia ise büyükannesinde bir kaç gün kalmak için şehir merkezine gitmişti sabah. Bu yüzden dört kişi bayan Lee'nin arabası ile gideceklerdi.

"Hazır mıyız çocuklar?"

İkili aynı anda 'evet!' diye bağırdı.

Bayan lee sürücü koltuğuna, bayan hwang ise yanına oturdu. Hyunjin ve felix ise arka koltukta yerlerini aldı.

Sahil ile oturdukları yer arasındaki mesafe çok değildi. Eğlenceli bir müzik açtılar ve eşlik ederek yola koyuldular.

Geldikleri anda iki oğlan koşarak sahile indi. Arkalarından gelen ebeveynleri ise kuma bir plaj şemsiyesini yerleştirdi ve bir örtü sererek oturdular.

"Çocuklar! Gelin önce güneş kremi sürün."

Deniz kenarında heyecanlı heyecanlı konuşan ikili annelerinin yanına gitti. Güneş kremi sürdükten sonra denize girdiler.

"Felix hadi nefes tutma yarışı yapalım."

"Tamam!"

"Üçten geriye sayıyorum.. bir.. iki.. üç!"

Başlarını suya soktular ve beklemeye başladılar. Hyunjin çok duramadan başını kaldırdı ve soluklandı.

"Off, tuzlu su ağzıma kaçtı. Iyy."

Felix ise hâlâ bekliyordu. Hyunjin endişe ile Felix'i sarstı.

"Felix yeter tamam. Sen kazandın. Çık sudan."

Felix bir kaç saniye daha ses vermedi.

"Ay felix öldün mü yoksa?"

Felix gülmek istediği için daha fazla duramadı ve sudan başını kaldırdı ve gülmeye başladı.

"Hee Hyunjin öldüm bak."

Bir yerden gülmeye devam ediyordu.

"Gülmesene! Korktum. O kadar nefesini nasıl tuttun?"

Seaside town / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin