"İyi dersler oğlum!"
Telefonu cebine koyup kravatını genişletti.Babasının huyu ona da geçmişti.Pot kırmamak,kendisini ele vermemek için sürekli tekrarlıyordu.Kravatı mavi,gömleği beyaz,pantolonu siyahtı.
"İyi iş çıkaracağına eminim Ryan.Bu kadar gerilme."
"Ah!Nick abi çok gerginim!Eve mi dönsek?"
Dudaklarını büzüp saçlarını karıştırdı.Diğerlerinden farklı olmak onun için zordu.Şimdi büyümüştü ve hata yapmak daha kolay olmuştu.Camı açıp elini dışarı çıkardı.Yağmuru hissetmek için gözlerini kapattı.Toprağın kokusunu içine çekip rahatladı.
"Burda ineyim."
Üniversiteye yürüyerek gidecekti.Islanmayı şimdilik umursamıyordu Ryan.İsak babası onu inciten bir şeyler olduğunda hemen oraya geleceğini söylemişti.Bunu hatırladığında gülümsedi.Babasının bunu yapacağından emindi.İçi mutlulukla dolmuştu.
"İyi ki varsınız babalarım!"
"Hey!"
Kafasını kaldırıp ona çarpan çocuğa baktı.Boyu Ryandan bir kaç santim kısaydı.Hafif kaslı bedeni,kazınmış saçları vardı.Boynunda zincir kolye,elinde yaktığı sigarayı tutmuştu.Ryanın onu incelediğini görünce kaşlarını çattı.
"Sana diyorum bebe!Önüne baksana!"
Olayı çözememiş öylece bakıyordu Ryan.Burnuna dolan sigara kokusunu sevmemişti.Cebinden parfümünü çıkartıp havaya sıktı.Deniz kokusunu içine çekip gülümsedi.
"Üzgünüm."
Ryan önünden öylece geçip gittiğinde çocuk şaşırmıştı.Az önce ne oldu?Burnuna dolan deniz kokusuyla yüzünü buruşturdu.Sigarasını yere atıp ayağıyla ezdi.
"Nerden tanıyorsun onu?"
Dylan kolunu omzuna atarak yanına gelen arkadaşını kendisine çekmişti.Arkadaşının hala arkaya baktığını görünce önüne geçti.
"Tanımıyorum.Çarpıştık o kadar."
"Hahaha!Az önce bir veliaht prensle çarpıştın!Ryan işte!Babası sevgilisiyle yanarak öldü!Hatırlamıyor musun,haberlere çıktı ya!"
"Amir beyin oğlu mu?"
"Bingo!"
Ryanın hayat hikayesini bilmeyen yoktu.Ünlü olunca bir şeyleri saklayarak yaşamak imkansızdı.Dylan içten içe ona üzülmüştü.
"Hey!İsimleriniz çok benzemiyor mu?Ryan-Dylan."
"Sesini kes ve yürü.İlk günden derse geç kalıcaz!"
DYLAN
Başlıyoruzzzzzzzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkide (BxB)
Teen FictionNeden mi orkide?Çünkü orkide-saflığı ve aşkı simgelerdi.Tıpkı onun gibi.Onun gülüşü tüm renklere bedeldi. Beyaz gece kitabından Ryanın hikayesi!Kitapla alakası yok. 10.05.2023