Aynı kader

183 10 3
                                    

"Haberim yoktu diyorum neden anlamıyorsun!?"

Dylan onu dinlemek istemiyordu.Gözlerindeki öfkenin sebebi dün televizyonda dinlediği konuşmaydı.Ryanın ona yalan söylediğini düşünüyordu.

"Buna inanmamı bekleme!Kimse senden habersiz karar vermez!"

"Verir!Zamanında babam içinde aynısını yaptılar!"

Ryana bu gerçeği hatırlattığı için üzülmüştü.Elini tutan ellere bakıp yumuşalmıştı.Ancak hala somurtuyordu.

"Ben babam gibi olmayacağım.Seni kaybedip tekrar bulana kadar bekleyemem.Ben duygularımı saklı yaşayamam."

Artık Dylana her şeyi anlatmanın zamanı gelmişti.Yoksa onu kaybedecekti.Bu yüzden babasının yaşadığını,bu yüzden sürekli Mısıra gittiğini,sevdiği adamla beraber mutlu bir hayat yaşadığını söylemişti.Dylanı işittiği her laf şaşırtmıştı.Ryana inanamamıştı.

"S-sen ciddi misin?Baban yaşıyor ve sen dışında kimsenin haberi yok öyle mi?"

"Senden hoşlanıyorum.Sana güveniyorum.En önemlisi seni kaybetmek istemiyorum.Hafta sonu beraber Mısıra gidelim.Seni babalarımla tanıştıracağım!"

Galiba Dylanın kabul etmekten başka şansı yoktu.Ama şimdi yapacağı en önemli şey Ryanın dedesiyle yüzleşmesi olacaktı.

Nick abi:

Julia hanım geldi.Yalnız değil.

Taksiye binip eve gitmişti.Kafasına koymuştu bir kere,babasıyla aynı kaderi yaşamayacaktı.Annesi ona sarılmak için kollarını açtığında geri adım atmıştı.

"Biliyordun dimi?"

"Ryan,sen kabul etmezsen bende onaylamam."

"Haberim yoktu bile!"

"Dün haberin oldu."

Dedesine şaşırarak bakıyordu.Bir insan hiç mi akıllanmazdı?Kravatını gevşetip ellerini masaya koydu.Dedesinin yüzüne doğru eğilip dişlerini sıktı.

"Babama yaptığını bana yapma!"

"Ryan!"

"Hoşlandığım biri var.Zamanı geldiğinde elinden tutup karşına çıkaracağım."

Torununun ne demek istediğini anlamıştı.O da babası gibi bir erkeğe aşıktı.Bu yüzden aynı kaderi yaşamak istemiyordu.

"Ryan!Oğlum bekle!"

"Bırak gitsin.Madem babasının kaderini yaşamak istemiyor,yaşayacağı hayatı izleyip görelim."

Orkide (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin