Buluşmaya yirmi dakika erken gelmişti Dylan.İlk defa biriyle randevuya çıkıyordu.Havalı görünmek için botları dahil siyah giymişti.Ryanın renk körü olması umrunda değildi.Ona iyi gözükmek istiyordu.
"Hoş geldin."
Ryana mor çok yakışıyordu.Dylan mor tişört siyah kot giyen çocuğu baştan aşağı süzdü.
"Yakışıklı olmuşsun."
"Sende."
Ryan Dylanın aldığı mısırdan alıp tadına baktı.Peynirli ve tuzluydu.
"Beğenmediysen başka bir şey alalım."
"Beğendim.Hadi içeri geçelim."
"Ama daha yirmi-"
Ryan elinden tutup onu peşinden sürüklemişti.Avuçlarında hissettiği sıcaklık yüzünü güldürmüştü.Yerlerine geçince Dylan etrafa bakındı.
"Galiba filmi yalnız izleyeceğiz."
"Öyle olacak zaten."
"Nasıl?"
"Rahat olman için sinemayı kapattırdım."
İçtiği su boğazında kalmıştı.Öksürüklere boğulduğunda Ryan bir kaç kez sırtına vurmuştu.
"İyi misin?"
"İ-yiyim.Gerek yoktu aslında bu kadarına."
"Şimdiden mühabirlerle uğraşmanı istemiyorum.Bence iyi yaptım."
Ryanın kim olduğunu unutmuştu bir anlık.Onunla randevuya çıkması bile mucizeydi Dylan için.Dikkatle filmi izleyen Ryana kaçamak bakışlr atıyordu bazen.Ryan bakışlarını çoktan yakalamıştı.Dylanın elini tutup filmi öyle izlemeye devam etti.Telefonu çalınca ona bakmıştı.
"Açmayacak mısın?"
Babasının aradığını görünce sessize almıştı.
"Sonra konuşurum."
"Belki önemlidir."
"Şu anımızda önemli.Tadını çıkaralım."
Babasının anlayışla karşılayacağından emindi.Ancak Ryanın sakladığı şey Dylanın kafasını bulandırıyordu.
"İlk defa sinemaya geliyorum."
"Gerçekten mi?Aslında bende ilk defa biriyle geliyorum."
"Hiç sevgilin olmadı mı?"
"Senin aksine hayır."
Alexin geçmişini çoktan anlattığını anlamıştı artık.
"Neden sürekli Mısıra gidiyorsun?"
"Zamanı gelince anlatacağım.Söz veriyorum."
"Beni aldatıyorsan seni döverim."
Dylanın ciddi yüzü Ryanı güldürmüştü.Dylanın yanağına öpücük kondurup gülümsedi.
"Sana olan duygularımı başka birinin kirletmeye gücü yetmez."
"Görücez."
"Mutlaka görelim."
Film bittiğinde sinemadan el ele çıktılar.Dylan cebinden maske çıkarıp Ryana uzatmıştı.Ryan siyah maskeye baktı.
"Bu ne?"
"Tak yüzüne."
"Rahatsız olursun diye-"
"Rahatsız olmam.Hem seni benden başka kimse görmez."
Maskeyi alıp yüzüne taktı.Tekrar Dylanın elini tutup gülümsedi.Bu ilişki verdiği en iyi karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkide (BxB)
Teen FictionNeden mi orkide?Çünkü orkide-saflığı ve aşkı simgelerdi.Tıpkı onun gibi.Onun gülüşü tüm renklere bedeldi. Beyaz gece kitabından Ryanın hikayesi!Kitapla alakası yok. 10.05.2023