İmajlı yüzler

283 16 0
                                    

"Temizlikçi çağırırım ben."

Başka seçeneği yoktu çünkü.Sanat sınıfı renklerle dolup taşan bir yerdi.En iyi burda pot kırabilirdi zaten.

"Yardım etmek nedir bilmiyor musun sen?"

"İşte yardım için temizlikçi çağıracağım.Parası neyse öderim."

Dylan sinirlenmemek için gözlerini kapattı.Derin bir nefes alıp önündeki çocuğa baktı.Kapıya gidip açtı.

"Çık.Kendim hallederim."

"Hepsini yapman zor olur.Temizlikçi çağırmam en-"

"Defol!"

Ayı kükremişti.Ryan daha fazla uzatmayıp sınıftan çıktı.Ardından kapanan kapıya bakıp iç çekti.Yine yargılanmıştı.Hükümsüz şekilde hemde.Sınıfa dönüp çantasını aldı.Nick aşağıda onu bekliyordu.Üniversitede geçen ikinci günü berbattı!Ama kimsenin bilmesine gerek yoktu dimi?

"Nick abi!"

Gülümseyerek kapıda onu bekleyen kişiye el salladı.Nick kapıyı onun için açıp gülümsedi.

"Hadi bin."

Arabaya binip camdan baktığında onu izleyen gözlerle karşılaşmıştı.Dylan dudaklarında sigara aynı onun gibi camdan bakıyordu.

"Gidelim abi."

Veliaht prens.Şimdi lakabının hakkını vermişti Ryan.Dışarıdan saf bir görüntüye sahipti.Ancak Dylan onu çözdüğünü sanıyordu.Yakışıklı genç iş adamı-züppenin teki.Bu güne kadar yaptığı yardımların hepsi imajını iyileştirmek içindi.Ryan artık Dylan için böyle gözüküyordu.

"Of!Çocuk ne güzel temizlikçi çağırayım demiş!Niye kalbul etmedin?"

"Sesini kesecek misin yoksa ben mi keseyim?"

"Tamam canım arkadaşım.Sustum."

Alex-Dylanın geveze arkadaşı.Aynı mahallede büyüdüler,aynı okula gittiler ve şimdide aynı üniversitedeler.Kaderinden,hayır arkadaşından kaçamazsın.

"Akşam çıkalım mı dışarı?"

"İşteyim."

Dylan sanayide çalışıyordu.Babasına yardım edip hemde harçlık kazanıyordu.Elini kaldırıp avuçlarına baktı.Motor yağı ellerini siyaha boyamıştı.Ne kadar yıkasa da geçmiyordu.

"Lavaboya gidiyorum."

Bir kez daha yıkayacaktı.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Orkide (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin