Kapıdan girer girmez çocuklar onu konuşmaya başlamıştı bile.Çoğu kişi dün gece harika olduğunu söylüyordu.Ryan onlara gülümseyerek karşılık vermişti.
"Ryan!"
1.60 boylarında zayıf biri önünü kesti.Sürekli saçına dokunan kıza bakıp gülümsedi.
"Efendim?"
"Dün gece çok havalıydın.Çıkışta sinemaya gidelim mi?"
"Ah çok üzgünüm.Grup ödevim varda..."
Kızın bir şey söylemesine izin vermeyip sınıfa girdi.Yerine geçip kapıdan giren Dylana baktı.Artk derslere giriyor muydu?
"Selam,nasılsın?"
Dylan kafasıyla onu onaylayıp camı açtı.Sigarasını çıkartıp yaktı.
"Sınıfta sigara yasak değil mi?"
"Seni ilgilendirmeyen konulara karışma."
Ryan önüne dönüp iç çekti.Dylanla arkadaş olmak istiyordu.Tabii Dylan tüm yolları kapatmasaydı.Tüm dersi asık suratla dinlemişti.Dün akşamdan kalan yorgunluğu vücudunu ele geçirmişti.Esnememek için kendisini zor tutuyordu.Zil çalana kadar bir şekilde idare etmişti.Daha fazla dayanamayıp sınıftan çıktı.Kütüphane boş olduğu için oraya gitmişti.İyi bir uyku çekmeye ihtiyacı vardı.
"Çocuklar,Ryanı gördünüz mü?"
Kimseden çıt çıkmamıştı.Dylan telefonunu çıkartıp mesaj kısmına girdi.Ryana mesaj atıp atmamak arasında kararsız kalmıştı.Çantası sınıftaydı,bu yüzden burda bir yerde olmalıydı.
"Çıkabilir miyim?Acil."
Alex arkadaşına kaş göz yaparak ne olduğunu sormuştu.Dylan sorun olmadığını söyleyip Ryanı aramaya gitmişti.Birileri tarafından zorbalanmış olabilir mi?En kötü ihtimali düşünüp adımlarını hızlandırdı.Tüm sınıflara,ardından tuvalete baktı.Yoktu.En son aklına kütüphane geldiğinde kollarının üzerine yatan çocuğu buldu.
"İyisin..."
Ryana yaklaşıp yüzüne düşen saçlarına baktı.Kahverengi tutamları yüzünden aldı.Burnu küçüktü ve nerdeyse çillerle kaplıydı.Dokunduğu saçlar yumuşacıktı.Uzun kipriklerine bakıp gülümsedi.Aniden kendisini geri çekip ellerine baktı.Ellerindeki kirle ona dokunmuştu.
"Kendine gel aptal!"
Kendisini azarlayıp ona baktı.Ryanın kulağına doğru eğilip fısıldadı.
"Uyan.Ders bitti.Ryan!"
"Hı-hım.."
Gözlerini açıp yüzünü sola döndü.Dylanla burun buruna geldiklerinde nefesini tuttu.Dylan hep bu kadar yakışıklı mıydı?
"N-ne?"
"Ders bitti diyorum.Kalk hadi."
"Nick abi gelmiştir!Hadi gidelim."
Dylanı ardında bırakıp koşar adımlarla kütüphaneden çıktı.İşte aralarındaki çekim gün yüzüne çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkide (BxB)
Teen FictionNeden mi orkide?Çünkü orkide-saflığı ve aşkı simgelerdi.Tıpkı onun gibi.Onun gülüşü tüm renklere bedeldi. Beyaz gece kitabından Ryanın hikayesi!Kitapla alakası yok. 10.05.2023