"İsak baba!"
Valizlerini yere bırakıp İsaka sarıldı.İsakın öz babasından farkı yoktu onun için.Ne kadar uzakta olsa bile gözleri Ryanın üzerinden hiç ayrılmazdı.Onu dışarıdan gelen tüm kötülüklerden korumuştu.
"Oğlum!"
Gülümseyip Ryanın hafif uzanan saçlarını karıştırdı.Amire çok benzetiyordu onu.Belkide bu yüzdendi sevgisi.
"Motor mu aldın?!"
Ryan önündeki motoru ağzı açık şekilde inceledi.İsak zevkli ve yakışıklı biriydi.
"Son model hemde.Hadi atla,baban seni uçursun."
Ona uzatılan kaskı takıp motora bindi.Sıkıca İsaka sarılıp gülümsedi.Küçük bir kaçamak yapmıştı Ryan.Mısıra gelerek dinlenmek ve düşünmek istiyordu.Kafasında o kadar soru işareti vardı ki...
"Babam bana kızdı mı?"
"Amir sana kızamaz,biliyorsun.Ancak bir daha canımın canını üzersen bende seni üzerim ona göre."
Dudaklarını birbirine bastırıp kafasıyla İsakı onayladı.Canımın canı...İsak Amire öyle hitap ediyordu.Ne güzel kelime aslında.
"Ryan!"
"Baba!"
Amire sarıldığında ağlamamak için kendisini zor tutmuştu.Amir gibi baba kolay bulunmazdı.Kalbi acıdığı için babasına kızmıştı Ryan.
"Özür dilerim baba..."
"Biliyorum oğlum,biliyorum..."
"Açım ben!"
İsak Amirin valizlerini salona bırakıp mutfağa geçti.Amirin arkasından bir şeyler söylediğini duysada cevap vermemişti.Duygusal şeyler Amiri üzdüğü için pek sevmiyordu o tarz konuşmaları.
"Baban doymak bilmiyor oğlum!"
"Belli,boğazındaki morlukları iyi kapatamamışsın baba."
Amir elini boğazına götürüp bakışlarını kaçırdı.Evet,Ryan artık büyümüştü.Valizlerini odasına götürüp yatağına oturdu.Bu eve yılda bir kaç kez gelmesine rağmen burası ona yabancı değildi.Mutluluğu,özgürlüğü istediği kadar tadacağı tek yerdi burası.
"Odama hiç dokunmamışsınız."
Sofraya oturup gülümsedi.
"Bende şaşırıyorum,yakmadığımız tek yer orası."
Hepsi beraber kahkaha atıp yemeğe başladı.Aile Ryan için tam olarak bu iki kişiden oluşuyordu.
"Annenin haberi var mı geldiğinden?"
"Haberi var baba.Dedem öğrenince kızar,malum derslerin ortasında kaçamak yaptım."
"Seni dedenden koruya bilirim.Bir düşün Ryan."
"Kalsın İsak baba..."
Yeni bir savaşa ne gerek var,dimi?Telefonuna gelen mesaja bakıp kaşlarını çattı.Mesajın Dylandan geldiğini görünce kalbi hızlandı.Dylan onu görmek için evine gitmişti.Ama Ryan şu an Mısırdaydı...
Ryan ve İsakın yıllar önceki fotoğrafı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkide (BxB)
Teen FictionNeden mi orkide?Çünkü orkide-saflığı ve aşkı simgelerdi.Tıpkı onun gibi.Onun gülüşü tüm renklere bedeldi. Beyaz gece kitabından Ryanın hikayesi!Kitapla alakası yok. 10.05.2023