aşk planı

252 14 3
                                    

"Şimdi beni iyi dinleğin babalarım.Ben birinden hoşlanıyorum!"

"NE?!"

Amir İsakla beraber şaşırarak Ryana bakıyordu.Ryan aniden görüntülü arama yapmış ve önemli bir şey konuşacağını söylemişti.

"Kime?Nasıl?"

"Şimdi şöyle babacım.İlk başlarda tamamen uyuz olduğum biriydi.Ama son bir kaç gün kafamın içinde sadece o var.Bir şekilde onunla yakınlaşmak ve arkadaş olmak istiyordum.Düne kadar..."

"Düne kadar derken?"

"Yanlış anlama İsak baba!Sadece dün biraz zaman geçirdik ve ben bundan çok hoşlandım.Hatta hiç gitmesin istedim."

"Sakın bana sigara kokusunun o çocuğa ait olduğunu söyleme!"

"Ne sigarası?"

İsak kaşlarını çatınca Ryan sustu.Amir olayı eşine anlatıp durumu çözmesini bekliyordu.

"Bak Ryan.Eğer gerçekten hoşlanıyorsan adım atmaktan korkma.Adım atmak gururundan bir şey eksiltmez.Sana duyguları olup olmadığını bilmiyoruz.Ancak düşününce,onu kendine aşık edebilirsin."

Ryan kafasıyla İsakı onaylayıp Amire baktı.Amirden onay bekliyordu.

"Dikkatli ol.Belkide kötü biridir...Duygularına çok kapılma,olur mu?"

"Tamam baba."

Amirin neden korktuğunu ikiside biliyordu.Kötü biriyle karşılaşıp hayatı altüst olabilirdi.Ancak kalbi sürekli Dylanın iyi biri olduğunu söylüyordu.Babalarına veda etip aramayı sonlandırdı.Mesaj kısmına girip Dylana mesaj attı.

Ryan:Ne yapıyorsun?

Dylan:Mola verdim şimdi.

Ryan:Çalışıyor musun?

Dylan:Evet.Babama yardım ediyorum.

Ryan:Anladım,arabalarla ilgileniyordun dimi?

Dylan:Aynen.

Ryan yataktan kalkıp salona geldi.Nickin yanına kanepeye oturup gözlerini dikti.Nick artık ondan bir şey isteyeceğini biliyordu.

"Söyle,söyle."

"Acil arabamızın arızalanması gerek!"

"NE?"


Ryan seni çok seviyorum ssjjsjs

Orkide (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin