Gülmüyor yüzü

253 17 5
                                    

"Bunu yaptığıma inanamıyorum!"

Ryan Nicke sarılıp arabaya bindi.Sokağı dönmeye az bir mesafe kalmıştı.Oraya kadar arabayı kendisi kullanacaktı.Zaten tekeri patlattılar,fazla gidemezdi.Tahmin ettikleri gibi,sokağı döner dönmez yolda kalmıştı.Arabadan inip dudaklarını büzer gibi yaptı.Önündeki açık demir kapıya baktı.

"Kimse var mı?"

Solundaki arabanın altından Dylan çıkınca gülümsemişti.

"Senin ne işin var burda?"

Dylan onun aksine hiç mutlu gözükmüyordu.Ryan Dylanın ıslanmış atletine bakıp yutkundu.Bedenine yapışmıştı.Dağınık saçları,kol kasları onu oldukça yakışıklı gösteriyordu.

"Arabamın lastiği patlamış.Sen burda mı çalışıyordun?"

Dylan Ryanın önüne dikilip arabaya baktı.Öndeki lastik patlamıştı.

"Mahallemde ne işin var?"

"Geçiyordum."

Ryan sözlerine iyi çalışamamıştı.Buraya kadar nasıl geleceği dışında başka bir şey düşünmemişti çünkü.

"Lastiğin patladığına emin misin?Deşilmiş gibi."

Dylan lastiğe dokunup Ryana baktı.Gülümsemek dışında bir şey yapmıyordu.

"Müşteri mi var?"

Dylanın babası Ryanı görünce elini gömleğini sildi.Telaşla oğluna bakıp gülümsedi.

"Arkadaşın  gelmiş haber verseydin ya!Hoşgeldiniz."

Ryan ona uzatılan eli sıkıp gülümsedi.Dylanın babası onun aksine oldukça sevecen biriydi.

"Merhaba,ben Ryan.Arabamın lastiği patladı,bende buraya yakındım diye geleyim dedim."

"İyi yapmışsın oğlum.Hadi geç otur,ne içersin?Kahve,çay?"

"Zahmet olmasın size."

"Ne zahmeti.Otur ben bir şeyler getiriyorum."

Ryan gülümseyerek kanepeye oturdu.Dylanın babasının enerjisini sevmişti.İyi anlaşacakları çok belliydi.

"Lastiğini değiştiriyorum ve hemen gidiyorsun.Tamam mı?"

"Evet,bende zaten bunun için gelmiştim."

Dylan göz devirip yeni bir lastik aldı.Arabanın yanına gidip değiştirmeye başladı.Ryan içten içe geldiği için çok mutluydu.Gelmeseydi böyle güzel manzara göremezdi.Dylanı izlemek bile kalbini huzurla dolduruyordu.

"Afiyet olsun."

"Teşekkür ederim."

Çayını yudumlayıp bir kulağı adamdayken,gözleri Dylandaydı.Çalışınca tüm ciddiyetini işine veriyordu.

"Oğlumla iletişim kurmak zordur eminim.Sert görünsede çok iyi biridir.Kalbi temizdir."

Ryan tüm bunları zaten biliyordu.Bu yüzden o kalbe girmek ve kendisine ev yapmak istiyordu.

"Bitti.Gidebilirsin."

"Ne kadar oldu?"

Ryan elini cebine attığında Dylanın babası izin vermemişti.İlk defa geldiği için para almayacağını söylemişti.İkisi birbiriyle anlaştığı için mutluydu.Ortamda gülümsemeyen tek kişi Dylandı.

Orkide (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin