"İlk gün çok mu zor geçti?"
Nicki kafasıyla onaylayıp dışarı baktı.Renkleri görmese bile yolu izlemekten hep keyif alıyordu.
"Nick abi,babam...Babamda çok zorlanmış mıdır sence?"
Nick direksiyonu sıkıp derin bir nefes vermişti.O gün Amirin gitmesine engel olsaydı neler olacağını düşünüyordu hep.
"Zorlanmıştır kesin.Ama biliyor musun?Baban çok güçlü biriydi.Zorlandığını asla belli etmezdi.Senin gibi."
"Hayır!Ben onun gibi olamam."
"Yıllardır çok güzel idare ediyorsun Ryan.Küçük bir çocuk bu kadar mükemmel büyümüş daha ne olsun?"
"Senin varlığının bunda çok katkısı oldu."
Karşılıklı sevgi taştan çiçek yaratırdı.Üniversite için İsviçreye beraber taşınmıştılar.Dedesi burada olmasa bile Nickin varlığı her şeyi hallediyordu.
"Spagetti yapayım yer misin?"
"Olur abi."
"Ryan.Hatırladığım kadarıyla Amir bey spagetti gibi şeyler tüketmene izin vermezdi.Nasıl bu kadar sevdin?"
"Çünkü hayatımda ilk kez İsak ba-"
Ağzı açık şekilde durdu.Ne söylediğini anlayınca ağzını kapatıp gülümsedi.
"İsak abi yapınca bir keresinde izin vermişti.Çok iyi yapılmıştı..."
Nick mutfağa,Ryan odasına gitmişti.Valizini yerleştirmeye başlamıştı.Mısıra gittiğinde İsak babası onun için hep spagetti yapıyordu.Tek iyi yaptığı yemekti.Onları özlediğini farkedince aramıştı.Tüm gününü anlatıp sorun çıkmadığından bahsetmişti.Tek konu dışında...
"Baba,İsak abi eskiden sigara kullanıyormuş ya.Kokuya nasıl alıştın?"
Uzun süre o kokuya maruz kalacağını biliyordu.Bu yüzden bir yöntem bulması gerekiyordu.Hep havaya parfüm sıkmakla olmazdı.
"Aşık oldum oğlum.Bu kadar basit."
"Hiçte bile!"
"Hahah!Ryan,birini sevdiğinde kusurlarıyla beraber seversin.Kimse mükemmel değildir çünkü."
"Tıpkı sen ve ben gibi..."
"Evet oğlum.Tıpkı sen ve ben gibi."
Büyüdüğünü artık kabullenmişti Ryan.Bu yüzden sorunlarıyla yüzleşmesi gerektiğinin farkındaydı.Şimdilik bir şey söylemeyip aramayı sonlandırdı.Başaramazsa zaten gideceği tek yer onlardı.Telefonunu kapatmadan ona gelen yeni mesaja baktı.Numara kayıtlı değildi.
xxx; Koridorun sonundaki sınıfa gel.Yarın, ders bittiğinde!
"Sen de kimsin..."
Sigara erkeğim taşşşş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orkide (BxB)
Teen FictionNeden mi orkide?Çünkü orkide-saflığı ve aşkı simgelerdi.Tıpkı onun gibi.Onun gülüşü tüm renklere bedeldi. Beyaz gece kitabından Ryanın hikayesi!Kitapla alakası yok. 10.05.2023