"Ben birini seviyorum" derin bir oh çektim. İtirafı yaptığım sürece yüzüne bakmadığım kardeşimin tepkisini ölçmek için gözlerimi ona çevirdim, muzip ve şaşkın bir şekilde bana bakıyordu uzun süre dilinden kurtulamayacağımı anlamıştım ve çok geçmeden beklediğim tepki de geldi:
"Vaaay bizim ağır abiye bak sen kim bu şanslı kız ne zamandan beri var bu durum, zorda kalmasan demeyecektin yani aşk olsun valla Asaf bey.."
"Oğlum az bi sus motorun soğusun, yeni değil uzun zamandır"
"Bir de uzun zamandır Allah Allah merak ettim kim bu kız tanıyor muyuz abiii çatlatma insanı"
Yine bir heyecan dalgası geliyor. Tam ağzımı açmışken annemin sesini işittik.
"Atakan gelde şu perdeyi tak"
"Ah be anne en heyecanlı yerde abi bekle beni burada sakın gitme bak konuşacağız"
"Tamam lan git kadını bekletme burdayım"
Birine içini dökmek ne kadar büyük bir şeymiş yav kendime bu zamana kadar işkence etmişim sanki ama huylu huyundan vazgeçmiyor işte. İçim kıpır kıpır beklerken telefon sesiyle irkildim. Atakan'ın telefonu. Bakmadım sustu, bir daha çalınca önemlidir diye elime aldım.
'Birtanem'
Allah Allah sevgilisi mi var bu çocuğun? İyide bu konularda hassastır benim gibi o zaman bu ne demek oluyor kafam iyice karıştı neyse kendisi gelip anlatana kadar sormamak en iyisi..
Aradan birkaç dakika geçti henüz gelmediğine göre annem tüm evin perdelerini taktırıyor meraktan kudurmuştur şimdi hergele😁
Ve yine bir ses.. bu kez mesaj sesi, ilgilenmedim ama art arda 5 mesaj daha gelince.. Neden bu kadar merak ediyorum ve elim neden telefona doğru gidiyor! Elime aldım şifre bırakmaz telefonuna hiç yine de üstten bakma niyetiyle ekranı aydınlattım. WhatsApptan gelmiş, mesajdan öte ilk profil resmine kaydı gözlerim ve zaman o an durdu benim için..'İKRA!'
Bu bu nasıl olur !? Anlayamıyorum çok şaşkınım Atakan'la ne ilgisi var, en önemlisi İkra neden Birtanem diye kayıtlı?!
Sakin Asaf sakin bir açıklaması vardır. Hiç düşünmeden mesajları açtım ama keşke açmasaymışım:Birtanem kişisinden 6 yeni mesaj
•Birtanem: Canım•Birtanem: İşin mi var neden açmadın?
•Birtanem: Ya Atakan ben çok heyecanlıyım. Birazdan konuşacağım bizimkilerle sen ne yaptın
•Birtanem: Yine de bu heyecan o kadar güzel ki yıllardır hayalini kurduğum şey resmen gerçek oluyor. İyiki yeniden karşılaştık Atakan, iyiki biz olduk
•Birtanem: Seni seviyorum
•Birtanem: ❤️
Zaman anlamını yitirdi; telefon nasıl elimden düştü, evden nasıl çıktım ve şu an arabada son gaz nereye gidiyorum bilmiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂR
ChickLitİki kardeş, bir sevdâ.. Sevgi her engeli aşar mıydı, imkânsızı mümkün kılar mıydı? Cevap evet olur büyük ihtimalle. Peki engel kardeş olsa bile mi? Kim bilir belki de aşk herkese rağmen galip gelir...