🎶 Daughter, Medicine
Islak kıyafetlerle kalmaktan nefret ederdim ama Hayley için dizlerimin üzerinden kalktım.
Çoğu zaman dokunmaya kıyamadığım ve bir o kadarda zarif olan bedeninin düştüğü yerde eğildim.
Ellerim toz toprakla buluştuğunda ise avuçlarımda çamurdan ince katmanlar oluşmuştu.
Başını dizimin üzerine kaldırdım ve kapatmadan önce son kez gözlerine baktım. Yeşil gözleri bana çocukluğumda gittiğim ormanlardan hatıralar armağan ederdi şimdiyse cansız, ışıksızdı.
"Hayley..." saçlarını okşayarak kulağına fısıldadım. "Uyan hadi." alnımı alnına yaslarken titrek bir nefes aldım.
"Lütfen uyan. Uyan, gidelim buradan." alınlarımızı ayırdım.
Sistemim benden izinsiz güçlü bir nefes almaya çalıştı ama bunu bile beceremedi. Kalbinin artık atmayacağını fark etmek hoşuma gitmedi.
"O sana yardım etmişti karşılığı bu mu olacaktı?"
"Sonra da ihanet etti."
Göz kapaklarım ağırlaşırken iç çektim.
"Sadece ailesini bulmak istiyordu şerefsiz! Seni öldüreceğim." sağ elimi ileriye kaldırdım. "Motus!"
Telekineziyle onu ağacın sivri ve kalın dalından içeriye sokmayı başardığımda Hayley'nin gözlerini kapatıp başını yavaşça yere bırakarak ayağa kalktım.
"O ölmeyi hak etmiyordu. Yaşamak istiyordu. Ta ki senin gibi gerizekalılar intikam almak için yanlış kişileri seçene dek!"
Gövdesinde derin ve ince yarıklar açtığımda ağzından inilti bile çıkarmayacak kadar büyük bir acı vermiştim ona.
Elimi ileriye doğru kaldırıp kalbini açmak için birkaç kelime fısıldadım.
"Dur dur dur. Ölmedi. Lanet olsun ölmedi!" kaşlarım çatıldı. "Yani umarım. Sisteminde senin kanın var bebeğinin kanı. Bebeğin yeni melezler yaratacağına dair bir bilgi aldım. Klaus bu çocuğu bu yüzden istiyormuş. Yani düşünsene erkek, kadın ve masum katili büyük kötü Klaus Mikaelson'un bir anda baba olası mı geldi sahiden? Yoksa bunun altında başka bir amaç mı var? Hiç düşünmedin mi?"
Karmaşık.
Hissettiğim her şey teker teker düğüm oluyordu sanki. Gözyaşım akmak için sadece ufak bir aralık arıyordu.
İtiraf etmeliydim; bir kısmım Klaus'un değiştiğini düşünüyordu ama bir kısmımda kimsenin kişiliğinde tam bir devrim yaratamayacağını biliyordu.
Tyler'in söylediği şeyse olabilirdi şüphelenebilirdim ama Klaus'un kendi çocuğu hakkında masum düşündüğüne de tüm kalbimle inanıyordum sadece bir fısıltı, bir kuru fısıltıyla kafam karışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSYANTUS
Fanfiction"Başkalarıyla göremeyeceğimi bildiğin renkleri gösterdin bana." "Sen de başkasıyla konuşamayacağım gizli bir dil öğrettin." *** Lisyantus: Teşekkürün ve saygının sembolü olarak görülen bir çiçektir. *** 1#klausmikaelson - 17.08.2023 1#elijahmikaels...