🎶 Lana Del Rey, Art Deco
"Bir vampir, büyüyle birlikte karışık görsel ikiz kanını içerse vampire dönüştüren tüm büyü geri alınır. Ancak büyü, kişiyi vampir olmadan önceki son durumuna, yani ölümüne geri döndürür."
Söylediklerime kaşlarını çatarak, "Ölecekse ne işimize yarayacak be!" diye sitem etti, Damon. "Vampir olması daha iyidir."
"Silencio." diyerek yumruğumu sıktım, konuştuğum her saniye lafları ağzıma tıktığı için Damon'ın ağzını yok ettim.
Stefan ve Elena kaşlarını çatıp gözlerini kısarak içleri cız edermiş gibi Damon'ı izledi.
"Senin görsel ikizin Silas. Son tedavi ondaydı." dedim Stefan'a.
"Sen tüm bunları nereden biliyorsun?" diye kuşkuyla sordu Elena.
"Yaklaşık olarak 1000 yıldır yaşadığım için olabilir." diye kısa bir cevap verdim.
"Nasıl hiç yaşlanmadın?" diye sordu Elena, Damon gözlerini devirdi.
"O da benim sırrım olsun." dedim, Damon'ın üzerindeki büyüyü kaldırdım.
"Sen bana lâzımsın. Bana Katerina'yı bul." dedim Damon'a.
"Hayatta olmaz." diye yüzünü ekşiterek cevap verdi.
"Ben bulabilirim." dedi Stefan, kollarını birbirine bağlamıştı. "Bana zaafı var."
Kaşlarımı çatarak, "Senin zaaf dediğin onun silahı, canım." dedim.
Stefan dudaklarını birbirine bastırıp alt dudağını ıslatarak başını salladı. "Haklısın, daha önce yapmıştı." diyerek beni onayladı.
"Al." diyerek Elena'ya gün ışığı yüzüğünü uzattım. "Zevkime uygun yapmıştım. Umarım beğenirsin." dedim.
Elena yüzüğü alıp parmağına takarken yutkunarak başıyla beni onayladı. "Çok güzel." dedi parmağındaki yüzüğe bakarak.
"Biliyorum." diye mırıldandım. "Neden Klaus'u korumak için bu kadar uğraş verdin?" diye sordu Elena.
Sorusu Stefan ve Damon'ın ilgisini çekmişti.
"Ona aşık mısın?" diye alay etti, Damon. Bu ihtimal hiç aklımın ucundan geçmemişti ama dizlerimin bağını çözmüştü.
"Hayır." diye kestirip attığımda Stefan'la göz göze geldik.
"Kardeşim, Elena'ya aşık." diye dudaklarını büzerek sarhoş gibi konuştu Damon.
"Biliyorum." diye gülerek mırıldandım.
"Peki... Katherine'i ne yapacağız?" diyerek konuyu kapattı, Stefan.
"Ben onu bulurum ama yem lâzım." diyerek arkamı masaya verip Stefan'a döndüm. Keyifle gülümsedim.
Stefan kendisinden bahsettiğimi anlayarak sıkıntılı nefesler verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSYANTUS
Fanfic"Başkalarıyla göremeyeceğimi bildiğin renkleri gösterdin bana." "Sen de başkasıyla konuşamayacağım gizli bir dil öğrettin." *** Lisyantus: Teşekkürün ve saygının sembolü olarak görülen bir çiçektir. *** 1#klausmikaelson - 17.08.2023 1#elijahmikaels...