sahne altmış dört. telden yüzük

153 21 8
                                    

🎶 Taylor Swift, Afterglow

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶 Taylor Swift, Afterglow

"Klaus?" birkaç saniye ahizeden ses duymadım. Sonra hışırtı, cızırtı ve çığlık sesleri bir anda kulağıma doldu.

"Klaus!" gözlerim endişeyle açıldı. "Klaus iyi misin! Neredesin? Bir şey de!"

Hiçbir ses gelmedi.

Kırmızı butona basıp hemen odaya gittim. Elijah ve Rebekah bataklıkta yabancı bir kurtadam klanı bulunca Klaus'a haber vermişlerdi bu yüzden de bataklığa gitmişti.

Rebekah'yı aradım, birkaç saniye çaldıktan sonra çağrı cevaplanmadı.

Aceleyle çekmeceden harita çıkarıp üzerine kanımı akıttım. Gözlerimi kapatarak büyülü kelimeleri fısıldarken parça parça görüler de beliriyordu.

Klaus'un doğum izi, kıvırcık ve terli saçı, arkası ve kolyesi belirmişti sadece. Olduğu yeri görememiştim ama kan haritada bir yerde durmuştu.

Dolaptan ceketimi alır almaz kapıyı arkamdan kapatıp çıktım.

"Nereye?" Diego seslenmişti. Omzumun üzerinden dönüp baktım. "Yani nereye gittiğini bilirsek iyi olur. Klaus burada değil. Senden sorumluyuz."

"Bir şey de anlaşalım Sevgili Diego: Benden sadece ben sorumluyum." kaşlarımı, anlaştık mı, anlamında kaldırdım.

Diego kafa sallayarak onayladığında ceketimi giyiyordım.

Merdivenleri inip, garaja girdim. Garaja girdiğimde arabaların arkasına sinmiş Josh'la karşılaştım.

"Ne yapıyorsun burada?"

Josh endişeyle ayağa kalktığında çatık kaşlarımı üzerinde tutmayı sürdürdüm.

"Sen Haelyn olmalısın?" bir kız sesi duyunca başımı çevirdim. 16 yaşındaki genç ve güçlü cadı bu kız olmalıydı.

"Ve sen de Davina'sın, değil mi?" kaşları çatıktı. Başını sallayarak beni onayladı.

"İyi, hoşça kal." doğru arabaya yöneldim. Yeni açtığım arabanın kapısı birden kapanınca kaşlarım çatıldı.

"Umarım geçerli bir sebebin vardır." bıkkınca bedenimi Davina'ya döndüm.

"Josh'un burada olduğunu kimseye söyleme." kaşlarım merakla kalktı.

"İhanet ettiği için mi?" Davina dudaklarını birbirine bastırdı. "Değerlendirmeye alabilirim."

Arabanın kapısını tekrar açtığımda Davina bir hamle yapacaktı ki, "Bak küçük cadı, şu an seninle uğraşmak en sonra ki işim. Lütfen yolu aç." camı indirip konuştum.

"Davina bırak gitsin." dedi Josh. Gözlerim devrildi.

Nihayetinde garajdan çıkıp navigasyona Klaus'un konumunu yazdım. Yolu tamamlayıp ulaşmam gereken yere ulaştığımda bir süre etrafı dinledim.

LİSYANTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin