2. Bölüm: "Karanlıkların Efendisi"

727 158 356
                                    


Merhaba, nasılsınız biricik okurlarım? Nasıl geçiyor günleriniz?
Benim biraz yorucu geçiyor, malûm hayatımı kazanmaya çalışıyorum. Yani iş, iş, iş...

Bu bölümü biraz geciktirdim kusura bakmayın!

Ama sizde hiç oylayıp yorum yapmıyorsunuz ve ben de nasıl olsa bir bekleyen yok diye hemen yayınlamıyorum.

Arkadaşlar eğer kitabı seviyorsanız o halde sevdiğinizi göstermekten çekinmeyin, çekinmeyin ki ben de sizin için hemen bölüm yazıp yayınlamaya çalışayım!

Lütfen ama lütfen beğenmeyi ve oylamayı unutmayın!

İyi okumalar dilerim💫

*****

🎭💘⌛

BÖLÜM ŞARKI ÖNERİSİ:

Ludwig van Beethoven, Beyza Doğuç- Ay Işığı Destanı | Moonlight Sonata

İki Gölge- Gözde Öney

Mavi- deniyorum, ama

Bi' Ruh- Gözde Öney (Bunu son sahnelerde dinleyin. Yani Külkedisi için saat 00:00'ı vurduğunda)

Şarkıları Spotify'de kitap için oluşturduğum, "Külkedisi Kaçar" isimli çalma listesine ekledim. Oradan dinleyebilirsiniz.

Spotify linki profilde...

🎭💘⌛

*****

*****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*****



"Peri uyan, kahvaltı yap! Okula geç kalacaksın bir tanem." Annem, her gün olduğu gibi tepemde dikilmiş beni uyandırmaya çalışıyordu.

Gözlerimi ovuşturarak cevap verdim: "Anne bu ay derslerim yok ya! Geçen gün de dedim sana. Yarışma için balo elbisesi tasarlıyoruz, onun için izin verdiler."

Annem bazen moda tasarım okuduğumu unutuyor bence. Tıp okusam hadi neyse de moda tasarımda sürekli kıyafet çiz, dik... Yani okula gitsem ne gitmesem ne...

Uykumu da kaçırdı. Ne zor bir geceydi, sürekli Cefakar'ı düşündüm. İnşallah kötü bir şey yapmamıştır. Üzgünüm Cefakâr, hayatıma devam etmek zorundaydım.

KÜLKEDİSİ KAÇAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin