6. Bölüm: "Soyka"

412 112 193
                                    

Merhaba biricik okurlarım, nasılsınız?
Bol bol yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!

İyi okumalar dilerim!

*****

🎭💘⌛

BÖLÜM ŞARKI ÖNERİSİ

Thurisaz- Endless

Rody Dünyada- Yok Sana Tamam

Batu Akdeniz- Artık Bi' Manyağın Var

Sehabe, Aydilge- Sarılsak Geçer Gibiydi

Son Feci Bisiklet- Pazar ve Ertesi

Redd- Onlar Bile Üzülürler

Bağzıları- Gitme Soğukta

Şarkıları Spotify'de kitap için oluşturduğum, "Külkedisi Kaçar" isimli çalma listesine ekledim. Oradan dinleyebilirsiniz.

Spotify linkini profile koydum oradan ulaşabilirsiniz.

🎭💘⌛

*****

*****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*****

Güneş ışınları, perdelerin aralığından içeriye süzülerek odama sızarak beni uyandırdı. Dün gece rüyamda duyduğum şarkının nakaratı hala kulaklarımda yankılanıyordu. Müzik, ruhumu adeta kanatlandırıyor, kalbimi umutla dolduruyordu. Son zamanlarda her gece benzer rüyalar görmeye başlamıştım. Hepsi de masalsı ve romantik bir atmosferle doluydu.

Uyanır uyanmaz, telefonumun çalmasıyla irkildim. Sude'ydi. Tatlı ve neşeli sesi, beni dışarıda kahvaltı yapmaya davet ediyordu. Uzun zamandır evden çıkmamıştım ve bu plan bana çok cazip geldi. Değişikliğe ihtiyacım vardı, biraz hava almak ruhuma iyi gelecekti.

Bu balo hazırlıkları tüm zamanımı alıyordu. Hafta içini geçtim, hafta sonu bile dışarı çıkamıyorum. Bugün cumartesi olmasına rağmen Sude çağırmasaydı, hayatta dışarı çıkmazdım.
Aslında hafta sonları evde olmayı sevmiyor değilim, ailemle yaptığım uzun uzun kahvaltılar çok güzel oluyordu. Bugün babam işe gitmedi, onunla kahvaltı yapmak güzel olurdu. Neyse, yarına kısmet, pazar kahvaltılarımız da güzel oluyor.

KÜLKEDİSİ KAÇAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin