Merhaba biricik okurlarım. Nasılsınız, nasıl gidiyor haftanız? Çünkü bir hafta falan oldu, bölüm atmayalı! Bunun için üzgünüm.
Hayatım bir yerden sonra düzene girecek o gün geldiğinde daha sık bölüm yazıp atacağım.Sizden ricam bu bölüme düşüncelerinizi yorum şeklinde dile getirmeniz! Lütfen sessiz olmayın olur mu?
Bide oylamayı unutmayın!İyi okumalar dilerim!
*****
🎭💘⌛
BÖLÜM ŞARKI ÖNERİSİ
Beyza Doğuç & Canozan - Hayat Gemileri
Çağan Şengül- Canım Yanıyor
Gökçe Özgül- Yalancı Yarim
Paptircem - Öl İçimde ( Bunu son sahnelerde dinleyin. Yani Külkedisi için saat 00:00'ı vurduğunda)
Şarkıları Spotify'de kitap için oluşturduğum, "Külkedisi Kaçar" isimli çalma listesine ekledim. Oradan dinleyebilirsiniz.
Spotify linkini profile koydum oradan ulaşabilirsiniz.
🎭💘⌛*****
*****
Bütün gece meşguldü beynim, adeta bir savaş alanı gibiydi. Düşünceler fırtınası dinmek bilmiyordu. Bu sebepten ötürü yine uyuyamamıştım, yine...
Safir'e adım attığımdan beri hayatım alt üst olmuştu. Artık her şey farklıydı.
Gündüzleri ekrana yapışıp, birbirinden farklı profiller arasında kayboluyordum.
Şu ana kadar konuştuğum iki kişi de kendi içinde bir dram barındırıyordu.Ve benim aklımda tek bir soru dolanıyordu: Onların hayatları nasıl gidiyordu? Benimle konuştuktan sonra neler yapıyorlardı? Acaba onlar da beni düşünüyor muydu?
Bide Eren'in o yakışıklı hayaleti de musallat oldu bana. Sude'nin bana dün gösterdiği profil resmi ve kullanıcı adı aklımdan hiç çıkmıyordu. Acaba ona bugün yazsam mı? Yoksa bu cesareti gösteremeyecek kadar mı zayıftım? Bir yıldır beni görmemiş bir adamın Safir'den gelen mesajımı görmesi ne kadar olasıydı? Ya da görse bile, bu beni umutlandırmaya yeter miydi? Bana karşılık vermeyecekti belki de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLKEDİSİ KAÇAR
Genç KurguSiz hiç maskenizi takarak özgürce gizlenebileceğiniz bir dünyada yaşadınız mı? Ben Külkedisi, ait olduğum dünyaya girmek için ilk adımı attım. Evet, ben de artık Safir'deyim. Yalnız ben, 'Safir' adlı flört uygulamasını kullanan diğer herkesten far...