"EĞER 5 DAKİKA İÇİNDE EVDE OLMAZSAN BABAMI ARIYACAĞIM!"
Yüzüne kapanan telefon ile sinirle soludu Minho.Telefonunu cebine koydu. Motorcu ceketinin fermuarını çekip arkadaşlarına seslendi."Ben gidiyorum gece yarısında görüşürüz!"
"Yine mi? Abi kızlar bekliyor ya!" Jake konuştuğunda gülerek göz kırptı Minho.Kaskını kafasına geçirirken konuştu.
"Bana bi tanesini ayarlarsınız gece uzun seungmini uyutup gelirim"
Birkaç kişi onaylarcasına mırıldanırken motoruna bindi. Arkadaşlrına veda edip hızla oradan uzaklaştı.
Motorsikletini son süratle sürerken eve yaklaşınca yavaş ve kurallara uygun bir şekilde sürmeye devam etti. Motoru yarış tipi olarak kullanılmasına rağmen keyfine almıştı.
Evin önüne geldiğinde motosikletini bagaja koydu ışıkları yakıp eldivenlerini,kaskını ve ceketini çıkardı.Işıkları geri kapatıp bagajdan ayrıldı. Derin nefes alıp gözlerini kapattı. Bağırışmalara hazır olmalıydı ve en önemlisi şiddet uygulamamalıydı.
Gözlerini açıp zile bastığında kapının açılması çok sürmemişti.
"Nerdesin sen?!"
Gülümseyerek içeri girdi Minho."Hiçbir yerdeydim bebeğim. Arkadaşlarla takıldık biraz. Ne yaptın anlat bakalım okul nasıl geçti?"Hızlıca konuştuğunda kahverengi saçlı oğlan bağırdı.
"Bana bebeğim deme!" sinirle kapıyı kapatıp Minhonun arkasından ilerledi.Minho ise mor saçlarını sol eliyle geriye atıp kahverengi saçlı oğlana masum bir çocuk gibi baktı.
"Ama bana neden bağırıyosun ki?"Kahverengi saçlı oğlan gözlerini devirip koltuğa attı kendini.
"Dur bir düşünüyüm..."Birkaç saniye Minhoya baktıktan sonra sinirle konuştu.
"Akşama kadar motorlarla ve gereksiz azgın arkadaşlarınla gezdiğin, hergece farklı bir kızı yatağa attığın, gece geç saatlere kadar içtiğin ve her babam aradığında ders çalıştığını söyleyip babama bana zorla yalan söylettiğin için olabilir mi abi?!"
Minho gülerek karşısındaki çocuğun burnunu iki eliyle sıktı."işte benim kardeşim!"
Seungmin yüzünü buruşturarak koltuğa daha da yaslandı."Abi sen tıp okuyorsun?"Minho şaşkınlıkla gözlerini açtı."Öyle miymiş? Ben nasıl orayı kazandım ya?"
Karşısındaki çocuk gözlerini tekrar devirip konuştu."Babam..."dedi."Babam seni parayla oraya yazdırdı"Minho düşünüyormuş gibi yapıp kendini koltuğa bıraktı.
"Seungmin biliyorsun...ben okulu bıraktım" Seungmin yüzünü sıvazlayarak kafasını salladı."Biliyorum.Lanet olsun!"çok geçmeden konuşmaya devam etti.
"Babam gelirse ne yapacağız?"
"Anlatacağım."
"Neyi anlatacaksın abi? Hangi marka içki içtiğini mi? Yoksa hangi gece hangi kızı yatağına attığını mı?"
Minho sakin kalmaya çalışırken seungmin sınırları zorluyordu."Seungmin bunları sonra konuşalım olur mu abicim?"
Seungmin şaşırarak konuştu."Hep böyle diyorsun! Sonra konuşalım sonra konuşalım! Yeter ya!"Ayağa kalkıp dolmuş gözlerle abisine yaklaştı.
"Senden tiksiniyorum... Senden korkuyorum..."
Minho bişey diyemedi seungmin ise yanaklarından süzülen yaşları eliyle silerek konuşmaya devam etti.
"Bana dokunmayacağını biliyorum ama çok korkuyorum Minho" titrek bir nefes aldı."Yine o şerefsiz gibi kaza yapıp ölece-"
Cümlesini tamamlayamadan ayağa kalkan Minho ile sustu.