-22-

155 21 11
                                    

hay gays

BUGUN SINIFA GIRDIM KI BI KIZ MOTOCICLO OKUYOR MUTLULUKTAN OLECEKTIM🐱
-

2 Sene Sonra

Elleriyle gözlerini ovarak alarm sesine küfür ederek kalktı. Alarmı kapattıktan sonra birkaç dakika boyunca tavanla bakıştıktan sonra yorganını üstüne örtüp uyumaya devam etti.

Fakat çok geçmeden tekrar çalan alarm sesiyle sinirle doğrulup telefonu kapattı. Yüzünü ovalayıp kalkarak terliklerini giydi. Banyoya doğru ilerlerken telefonuna gelen bildirimleri okudu.

Banyoda aynadan kendine bakıp havaya uçan siyah saçlarını görünce güldü. Yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladıktan sonra havluyla yüzünü kurulayıp alt kata indi.

"Günaydın ihtiyar"

"Bana ihtiyar deme diye kaç defa söyledim!"

"Yirmi beş yaşına girdin."

"Sen sanki çok şeysin!"

"Hayır?" dedi kaşlarını kaldırarak. "Ben yirmi bir yaşındayım"

"Günaydın gençler! Kahvaltı hazır gelin bakalım!"

"Ben yaşlıysam babam ölü"

"Babama öyle deme! Senden genç duruyor."

Adam kahkaha attığında o da gülümsedi. "Döverim seni"

"Sıkıyosa yap abicim"

"Gelin hadi!"

Küçük olan abisine öpücük atarak mutfağa gittiğinde burnuna gelen güzel kokularla gülümsedi. "Ne güzel kokuyor."

"Ben güzel yaparım."

"Babam en güzelini yapar."

"Tabii" dedi masaya otururken adam. "Bugün bir planınız var mı?"

"Ben Felix ve diğerleriyle buluşacağım. Benny amca'nın yanına gideceğiz"

"Ben karakola gidiyorum. Staj için"

"İyi. Hadi hepsinden yiyin de güçsüz kalmayın." dedi masayı gösterek. "Bu arada Peter" dedi elindeki çatal ve kaşığı bırakarak. "Geçen haftada ki maçın için madalya töreni varmış. Gitmeyeceğini biliyorum ama yine de sorayım dedim."

Jisung tabağına bakıp derin bir nefes aldı. "Gitmeyeceğim baba"

"Sen bilirsin tatlım" diyerek kahvaltısına devam etti. Changbin kolunu masaya yaslayıp kardeşine baktı.

"Bence artık yani bişeylere katılmalısın falan?"

"Ne alaka?"

"Minho gittiğinden beri sadece arkadaşlarınla buluşmak ve günlük Minhogilin evine gitmek dışında evden çıktığın yok."

Minho kelimesini duyunca derin bir nefes aldı Jisung. Çatalındaki salatalığa bakıp tabağa fırlattı hafifçe. Sandalyesinden kalkıp odasına gitmek için merdivenlere yöneldi.

motociclo-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin