Hay gays
Yb attim lo
Alin bakalim
-
Elindeki anahtar ile kapıyı açarken bir yandan da Jisungun belini tutuyordu Minho. Saat gece yarısını geçiyordu ve Seungmin uyumuştur diye tahmin etmişti.
"Minho biliyor musun? Ben hiç uçağa binmedim. Birlikte uçağa binelim mi? Ama bir yandan da korkutucu geliyor neden bilmiyorum. Sana da öyle geliyor mu? Beni dinliyor musun sen! Bak yine öperim ha! Yada öpmem sana şey yaparım"
İleri girerken gülümsedi Minho."Ne yaparsın?"
"Tükürürüm..."
Kahkaha atmamak için zor tuttu kendini Minho.Jisung bişeyler anlatmaya devam ederken kapıyı kapatıp içeriye girip kapıyı kapattı.
Seungmin onları mutfağın kapısından izlerken elinde titreyen telefona baktı.Gecenin bir yarısı arayan babası şaşırtmamıştı onu.
Gözlerini devirerek sessize aldı telefonu. En son Changbinle konuşmuş abisiyle jisungun çıktığını öğrenmişti.Bir yandan çok sevinsede bir yandan üzgündü.
Mutfaktan çıkarak abisinin kapısının önüne geldi. Kulağını yaslayarak içerideki konuşmalarını dinledi.
"Minho!Çizgi film izleyelim mi? Ben çok severim çizgi film izlemeyi? Sende sever misin? Ne izleyelim? Benim için farketmez sen hangisini seviyorsan onu izleyelim! Cips de alalım mııı? Film gecesi.. Hayır hayır. Çizgi film gecesi! Yess!"
"Uyumamız lazım Jisung"
"Ama ben çizgi film izlemek istiyorum.." hüzünle konuştuğunu duyunca gülümsedi Seungmin.Jisung normalde hiç böyle değildi.
"Bakma öyle"
"..."
"Tamam Jisung yapalım. Yeter ki öyle bakma"
"Evvvett işte bu! Seni seviyorum lino!"
Seungmine Jisungun taktığı lakap komik gelmişti.Kıkırdarken arkadan bi ses duyuldu.
"Hey Seungmin! Ben duştan çıktım! Giyecek kıyafet verir misin~"
Seungmin anında doğrulup merdivenlerde ki bedene baktı.Karşısındaki ona koskocaman gülümsüyordu. Seungmin de gülümseyip gözlerini devirdi. Merdivenlere doğru yürürken konuşmaya başladı.
"Ödümü patlattın Felix!"
"Kimi dinliyordun sen?"
"Kimseyi dinlemiyordum"
Sarışın tek kaşını kaldırıp Seungminin süzdü. O sırada Seungmin merdivenlerden çıkıyordu."İnanmadım"
"İnanma"
"İnsan durup dururken kapı dinlemez" dedi Felix yanından gelen Seungmine bakarak.Arkasından yürümeye başlamadan önce düşündü."Kapı dinlemediysen bile durup dururken niye domalıyorsun ki? "
"Oha Felix!"
Felix elleriyle ağzını kapattı."Özür dilerim! Fazla aşırıya kaçtım!"
Böyleydi Felix arkadaş grubunun bebeği ve tek düzgün insan. Ailesiylede bir sıkıntısı yoktu.Birazda zenginlerdi. Dersleri de ortaydı. Örnek öğrenciydi.Hiç küfür etmezdi.Erkek olmasına rağmen çoğu kızlardan bakımlı ve güzel saçları vardı. Bilirsiniz erkekler pek saçlarını önemsemez..
"Aşırıya kaçmadın" dedi Seungmin odasının kapısını açarak."Sadece senden beklemiyordum"
"Ah.. Arada oluyor öyle. Bi anda ağzımdan çıkıyor ben de şaşırıyorum."