"Ben bittim."
Jisung başını kağıdından kaldırıp yan tarafında neredeyse ağlayacak olan Seungmin'e baktı.
"Kaç?"diye sordu merakla Jisung.Seungmin ise cevap vermek yerine sadece kağıdı gösterdi.
Mavi kalemle kağıdın sağ üst köşesine baktı Jisung. 77 yazısını görünce şaşkınca Seungmin'e baktı tekrardan.
"Notun iyi Seungmin. Sınav kolay değildi zaten."
Seungmin eliyle ağzını kapatıp kafasını iki yana sallarken Jisung arkasına yaslandı.
"Hem bide beni düşün. Ömrüm hayatım boyunca 50'nin üstü not almadım 72 alsam havalara uçardım heralde" dedi alaylı bir tavırla.
"Jisung..." dedi mırıldanarak Seungmin."Baba-"
Daha konuşamadan Jisung gözlerini kapatarak eliyle susturmuştu.
"Bu kadar takma kafana.Söylemezsin olur biter."
"Ay selam! Kaç aldınız!?"
Felix ikisinin arasına girip kollarını ikisininde boynuna doladı.Seungmin dolu gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı.
"Beni biliyosun her zamanki gibi"
"20?"
"22" diye mırıldanarak Seungmine bakmaya çalıştı.Felix heyecanla onları bırakıp karşılarına geçti.
"98 almışım!"
Dudağının kenarına kıvrılırken umursamaz bir şekilde alkışladı onu Jisung."Aferin sana koca bebek!"
Felix kaşlarını çatıp ellerini beline koydu."Bana şöyle seslenme demiştim!"
"Tamam koca bebek"
Felix gözlerini devirirken Seungmin tekrardan derin bir nefes aldı.Felix merakla kağıdına bakınca gözleri far görmüş tavşan gibi açıldı.
"Sen.. Nasıl 77 alabilirsin! Ah... kesin dünya ters dönücek yada çok kötü bişey olucak"
"Saçmalama lix bir dahakine düzeltir"
Seungmin kağıdı ellerinin arasında buruşturup çantasına koydu.Ağladığını görmesinler diye elleri ile yüzünü kapattı.
Felix sıkıntıyla ilk Jisunga baktı sonrada Seungmine sımsıkı sarıldı.Bu Seungmini daha çok ağlatırken Jisung sınav kağıdını uçak yapmaya çalışıyordu.Birden duyduğu seslerle kaşlarını çattı ve dinlemeye başladı.
"Yine mi ağlıyor şu salak?"
"Hm.Geçende sınav olmuştuk 85 aldım diye ağlamıştı."
"Seungmin cidden mal"
"Aynen yani bi insan neden 85 alsın diye ağlar ki"
"Şimdikinden kaç almış?"
"77"
"Daha ne istiyor ki her sınavdan yüz alıyor zaten"
"Ben biliyorum" diye fısıldadı biri. Felix Seungmine moral vermeye çalışıyordu. Yani ikiside duymuyordu konuşulanları.Jisung sandalyesini biraz daha arkaya itip kulak misafiri olmaya devam etti.
"Bu inek sınavlardan yüz alamayınca hocaların gözünden düşüyor sanıyor salak"
"Woah! Cidden"
"Seungmin şeye benziyor... Ortaokulda matematik sınavından 95 alıpta ağlayan kızlara"
Kendileri arasında gülüşürken sinirle ayağa kalktı Jisung.Aralarına girip sanki sohbetteymiş gibi konuştu.