Etrafa ölümcül bakışlarını atarken Minho ile göz göze geldi Jisung. Minho bakışlarını çekmemekte ısrar ederken Jisungda çekmiyordu.
"Lunapark?"
Alayla güldü Minho hala Jisunga bakıyordu.
"Fazla çocukça."
Tek kaşını kaldırdı Jisung.Telefonundan gelen bildirim ile gözlerini devirerek bol pantolonunun cebinden çıkardı telefonunu.
"Abimgilde geliyormuş seung"
"Tamamm!"diye heyecanla konuştu."Onlarla görüşmeyeli uzun zaman oldu."
"Chan'da mı geliyormuş?" diye sordu felix heyecanla."Hmhm"diye mırıldandı Jisung.
"Kimler geliyor?" diye sorunca herkesin bakışları Minhonun meraklı bakışlarına kaydı.
"Jisungun abisi ve arkadaşı"dedi Felix.Seungmin heyecanla konuştu.
" Sende arkadaşlarını çağırsana abi 2 tane vardı ya hani"
Minho biraz düşündü sonra cevap verdi.
"Onlar sevişiyodur."
Jisung telefonda olan bakışlarını kaldırıp Minhoya baktı. Tek kaşını kaldırarak sordu.
"Saatin 11'inde?"
"Evet" diye onayladı onu Minho."Saatin bi önemi yok istediğimiz yerde istediğimizle sevişiriz"
"İğrenç" diye söylenirken yüzünü kırıştırdı Jisung.
"Bunu dün kulübe gelip kafayı bulana kadar içen çocuk mu söylüyor?"
"Ben en azından içtim. Sevişmedim?"
"Ne farkeder?"dedi Minho gülümseyerek." Hem dün yanındakiyle yiyişmiyo muydunuz?"
Seungmin merakla Jisunga bakarken Felix ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Jisung derin bir nefes alarak doğruldu.
"O benim abim aptal!"
Minhonun gülümsemesi solarken derin bir iç çekti Seungmin.
Jisung, Seungmin ve Felix çok iyi arkadaşlardı. Birbirlerinden hiçbirşey saklamazlardı.
Minho ne diyeceğini düşünürken kapı çaldı.
"Hızlılar"dedi.
"Motorcular" diye yanıtladı Jisung kapıya doğru ilerlerken.Minho şaşkınlıkla arkasından bakakaldı.
"Onlar senin gibi değiller abi. Kendi aralarında yarış falan yapmıyolar."
Minho gözlerini devirirken içeriye Jisung ve daha tanımadığı 2 kişi girdi.
"Hoşgeldiniz!" diye ayağa kalkıp sarışın kıvırcık saçlı oğlanın üstüne atladı Felix. Kollarını boynuna dolayıp sımsıkı sarıldı büyüğüne.
"Bana sarılmıycak mısın Yongbok?" diye söylendi kaslı olan.Jisung gözlerini devirerek kendini koltuğa attı.
Felix sarışından ayrılıp alnı açık siyah saçlı gence sarıldı. Seungminde ilk önce sarışına sarılıp sonrasında kaslı gence sarılırken yanaklarının kızardığını ve kalbinin hızlandığını hissetti. Kaslı çocuk ise Seungminin saçlarını karıştırdı.
Minho olanları çatık kaşlarıyla ve son derece sinirli bakışlarla izlerken iri olan Minho ya döndü.
"Lan sen dün bana vuran çocuk değil misin?" başıyla onayladı onu Minho. Birkaç şaşırtıcı kelimenin ardından hepsi koltuğa oturdu.