-3-

931 92 83
                                    

Minho etrafa göz gezdirip içkisini kafasına dikti.Baya geniş bir yerdi burası. Kenarda yiyişen çiftler,ortada dans eden toplu bir grup ve bazı masaların üstüne çıkıp erkekleri etkilemek için dans eden kadınlar.Yan tarafında ise birbirleriyle yiyişen Jake ve Jay. Huzurla gülümsedi Minho.

"Şurdaki güzelmiş"dedi hyunjin. Gözleriyle gösterdiği kıza baktı Minho. Sarışın uzun saçlı,ince bir beli vardı. Kırmızı mini elbisesiyle çok seksi duruyordu.

Hyunjin bir anda Minhoyu itince Minho kıza çarptı.Kız gülümseyerek arkasını döndüğünde Minho sinsice sırıtarak ellerini kızın beline yerleştirdi.

"Bu gece benim olmaya ne dersin tatlım?"dedi kalın ses tonuyla.

Kızda gülümseyerek ellerini Minhonun boynuna sardı."Tabikide evet derim!" dedi. Tam öpüşücekleri sırada iri bir adam onlara çarptı. Kız Minhodan uzaklaşırken Minho sinirle kendisine çarpan adama baktı.

Yanındaki sohbet ettiği çocuk kahkaha atıyordu. Minho sinirle adamı kendine çevirdi.Kendisinden kısa olan adama baktı.

"Önüne baksana kardeşim?!" deyip yumruğu geçirdi. Korkmuyordu Minho.

Yanındaki çocuk arkadaşına yumruk attığını görünce kendiside Minhoya yumruk attı.

Minho gördüğü kişiyle durdu.

"Polis?" dedi. Salonda birden sessizlik oluştu. Herkesin gözü Han'ın üzerindeydi.

"Ne polisi?" diye sordu.Minho şok içinde karşısındaki çocuğa bakıyordu.

"Sabah bana polis olduğunu söyledin!" diye bağırdı Minho.

"BASKINA GELMİŞLER!" diye bağırdı bir adam. Salonda hareketlilik olunca Han güldü. Minhoya bakarak konuştu.

"Ve sende buna inandın?" dedi sinsice.

Minho dahada şok olurken insanlar kaçmaya başlamıştı bile. Jisung aptalca sırıtıp kaşlarını kaldırdı. Omuz silkip Minhoya bakarak yanından geçti. Kaslı arkadaşıyla birlikte bir kenara geçip konuşmaya başladılar.

"Jake sen Heesungla polisin gelmediğini söyle hemen" Jake kafasını olumlu anlamda sallayıp Heesung'un elini tuttu.Yanlarından ayrılırken Han'a delici bakışlar atıyordu Minho.

"Ooo birileri çakma polisden etkilenmiş sanırım!" dedi Hyunjin gülerek."Küçük şeytan"diye mırıldandı Minho gülümseyerek."Sabah bana silah çekti"

"NE?!" diye bağırdı Hyunjin. Tekrar sarışına baktı.Fazlasıyla tatlı görünüyordu. Normalde görse bir insanı bırak karıncaya bile zarar vermeyeceğini düşünebilirdi Hyunjin.

Onaylarcasına mırıltılar çıkardı Minho. Hyunjin geri Minhoya döndüğünde inanmaz bir sesle konuştu.

"Çok küçük görünüyor"

"Bilmem belki polislik okuyodur?"Jeongin yanlarına gelip konuşmaya dahil oldu."

"Polis meslek yüksekokulu denir ona polislik değil. Okula gitmediğin ne kadar belli?"alaycı bir şekilde güldü Minho.

"Okul ve ben" dedi kendini göstererek."Uyuşmuyoruz bile!"

Kendi aralarında gülüşürken bir tane kız kapmıştı Minho kendine. Sarışın kız ona söverken Minho umursamayıp esmer kızın dudaklarına yapışmıştı.

"Şerefsiz!" diye bağırdı sarışın kadın. Minho gülerek çekilmiş sarışın kıza dönmüştü.

"Esmerleri sarışınlara tercih ederim"

Gece uzundu. Minho yanındaki esmeri çekiştirerek bir otele götürdü.
Gece 3'e kadar sevişmişlerdi. En sonunda Minho kızı oracıkta bırakıp daha sonra arayacağını söyleyip gitmişti.

motociclo-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin