"Pekâlâ başla"
Jisung masanın üstüne kollarjnı yaslayıp Seungmin'e baktı.
"Of! Kendimi polis gibi hissediyorum!" diye fısıldadı Felix heyecanla.
"Lix!" diyerek uyardı onu Jisung. Felix sustuğunda geri odak noktaları Seungmin olmuştu.
Geçmişe gitmek istemiyordu ama arkadaşlarından da birşeyler saklamak istemiyordu.
Derin bir nefes alıp başladı konuşmaya.
"2 yıl öncesine kadar." dedi.Aklına gelen anılar ile aniden gözü dolunca "ağlama sakın!" diye bağırdı Jisung. Minho evde yoktu. Jisung onu terk ettikten sonra çıkmıştı evden.
"İlk motor sürmeye başladığımda 13 yaşındaydım."
"8.sınıf yani?"
"Evet.2 tane abim vardı.Ju-won..."sesi titremişti ama susmadı."Motorlara baya meraklıydı 18 yaşındayken ilk motorunu aldı."
Tam Jisung konuşacağı sırada onu eliyle susturdu Seungmin."Babamdan gizli"
"Gün geçtikçe motorcu arkadaşları oldu.Barlar'a gittiler.Kız attılar yatağa ve.." durdu. Dudağının kenarı hafifçe kıvrıldı.
"O zamanlar Minho benim gibiydi.Hergün arar eve gelmesi için kızardı.Babam'a söylemekle tehdit ederdi."
Hafifçe kıkırdayıp gözünün önüne gelen anılara daldı.
"O zamanlar Minho'nunda motorlara ilgisi fazlaydı.Fakat abime kızıyordu. Onlar tartıştıkça ben eğleniyordum.Çünkü o zaman Ju-won evde olmaz Minho tüm gün boyunca benimle ilgilenirdi.Bana bebekmişim gibi bakardı."
Gözleri dolduğunda akan yaşlarını sildi. Jisung şaşkınlıkla emin olmak için"Minho?" diye sordu.
Seungmin kafasını sallayıp devam etti."Bir gün Minhoyla kavga ettiler.Ju-won Minhoyu çok kötü dövdü.Minho karşılık vermeye çalıştı ama olmadı.Ne yapacağımı bilemedim. İkisinide canımdan çok seviyordum."
"Bir odaya geçip tablete baktım.Video izledim. Sesi sonuna kadar açtım ki onların sesini duymayım diye.Ağlamam geçmiyordu ama yinede video'daki komik şeyler yüzünden unutuyordum."
Felix burnunu çekince ikiside ona baktı.Klasik Felix. Yine ağlıyordu.
"Ju-won yanıma geldi.Sarıldı bana. Öptü kokladı saçlarımı benimle birlikte video izledi. Komik kedi videoları çıkınca güldü ve dediki..."
Hatırlamaya çalışarak gözlerini kapadı Seungmin. Gözlerini geri açıp konuştu.
"Minhoya göstermemiz lazım!"
"Neden?"
Seungmin gülerek göz devirdi.
"Abim kedilere bayılır."
Felix şaşkınlıkla gözlerini açarak"Minho mu? Onun taş bir kalbi var sanıyordum!"
Jisung ne alaka bakışı atarak Felixe baktı. Felix omuz silktiğinde Seungmin devam etti.
"Hala öyle kedilere bayılır. Ayrıca çok yumuşak kalplidir.Küçükken hep yavru bir kedimiz olsun isterdi."
Jisung başını salladı.
"Minhonun yanına gidip birlikte komik kedi videoları izledik.Minho ve Ju-won mutluydu.Ama ben onlara göre daha mutluydum çünkü ikisinin anlaşabilmesi zaten benim mutluluk sebebimdi."
Derin bir enfes alıp asıl olaylara geldi.
"Bir gün bizide götürmek istedi.Minho gözü kapalı kabul ederken bende ikisi istiyor diye kabul etmiştim."