V

695 18 0
                                    

Aurora Evans:

-Co do Fausti to tutaj plus za to, że mimo byłaś cała zmęczona to chciałaś zostać do końca, a mówiliśmy ci abyś poszła do domku. To tutaj mega plus i też za to, że mimo twoich problemów taki jak astma to starasz się robić dalej to co robisz. Przykładem tego jest jak miałaś tą zadyszkę to i tak szukałaś dalej z Hania, a nie stałam, więc tutaj też plus. No i tutaj troszkę trzymanie tej kamery mi się nie podoba, ale to również sobie wyćwiczysz.
-Jasne rozumiem, dzięki.
-Na i co i Bartek został. No tutaj szczerze nie mam nic do zarzucenia chyba. Rzucasz fajnym żartem do widza co jest mega fajne, starasz się dużo mówić i wyjaśniać widzom, też miło się ciebie ogląda jesteś cały czas uśmiechnięty, więc serio na plus. No i ciekawostki to jest to rozmawialiśmy i tym nawet z Karolem haha. Jest jedną rzecz która mi się nie podoba, a mianowicie to, że..

Przerwałam, bo chciałam wprowadzić taka wiecie zagadkową atmosferę i takie zawachanie.

-Nie no żartuje wszystko okej.
-Już sie bałem. Dziękuję.
-Ej bo nawet ja myślałem, że coś powiesz.  -powiedział Karol na co zaczęliśmy się śmiać.
-Dobra ten film nosi nazwę "wkręciła Karola" bahaha. -powiedziałam
-Dobra to ostatni werdykt. Aurora?
-Jasne, więc tak bądźcie pewni tego że wszyscy jesteście...

Znów przerwałam żeby wzbudzić atmosferę.

-Wszyscy jesteście naszymi faworytami, aby być zagrożonymi..., a może bezpiecznymi.. Jeszcze nie powiem wam no co wy trzeba ich potrzymać trochę bo oni zaraz serce wyplują.
-Dobra dobry pomysł. -przyznał Friz
-Dzięki, nie no wszyscy jesteście bezpieczni!
-Gratulacje! -powiedziałam ja, Łuki i Karol
-Dziękujemy bardzo. -odpowiedzieli i poszli
-Teraz ty zaproś Wujas. -odrzekł Karol
-No co stoicie chodźcie.

Ja razem z Karolem wybuchliśmy śmiechem jak to usłyszeliśmy patrzyliśmy się na siebie i śmieliśmy się. Karol spadł z krzesła z tego, że się śmiał, a ja prawie się dusiłam na krześle tym bardziej po tym upadku.

-Nie no czekajcie, bo się nie da tak nagrywać za mocny squad jury wybraliśmy hahah. -powiedział Wujas
-Potwierdzę to my się we troje nie nadajemy do nagrywania. Ja mam zakaz z wami nagrywać. -rzuciłam i starałam się uspokoić.

Podałam rękę Karolowi i powiedziałam.

-Stary wstawaj!

Złapał się mojej ręki i pociągnął. Wstał i usiadł na krześle.

-Dobra weźmy to nagrajmy bo już późno, a my się śmiejemy. -rzuciłam pomysłem, który już powinniśmy skończyć
-Racja już spokój nagrywamy.

***

Nagraliśmy już wszystkich grupkami j teraz zaprosiliśmy osoby zagrożone. W tym odcinku odpadła jedna osoba, a była nią Agata. Gdy juz to powiedzieliśmy wszyscy ja przytulili. Agata podziękowała nam, że mogła tutaj być, że dostała taką szanse i, że poznała takich super ludzi. Życzyła wszystkim powodzenia i podeszliśmy się przytulić. Gdy już się naciskaliśmy niestety Agata musiała pojechać do domu, pożegnaliśmy się i ruszyła w drogę powrotną. Wszyscy rozchodzili się do domków. Ktoś podszedł do mnie i powiedział.

-Masz chwilę? -zapytał. Wiedziałam, że to jakiś chłopak bo męski głos
-Jasne Bartek. -już wiedziałam, że to Bartek, bo się odwróciłam i zobaczyłam.

TA dziewczyna i TEN chłopak | ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz