‼️‼️‼️
Na samym początku chcę oznajmić, że ta ksiażka była już na wattpadzie, ale musiałam zmienić konto. Będzie ona teraz wstawiana bez zdjęć, bo już ich nie posiadam. Jeśli gdzieś w tekście pisze, że np. "wstawiłam zdjęcie na instagrama" To tego zdjęcia nie ma przez to właśnie. Dziekuję za uwagę‼️‼️‼️
Aurora Evans:
Cześć mam na imię Aurora. Jestem blondynką o niebieskich oczach i bladej cerze. Jestem dosyć szczupła jak na mój wiek. Mam 22 lata i pochodzę z Anglii jednak mieszkam w Polsce, ponieważ moi rodzice dostali tutaj pracę. Iż bardzo interesowałam się muzyką w różnej postaci między innymi tworzeniem jej udałam się na studia muzyczne. Jestem na ostatnim roku. Mam nadzieję, że jednak szybko znajdę jakąś super pracę z dobrym wynagrodzeniem, a teraz może zacznijmy od początku dnia.
***
Wstałam rano około godziny dziewiątej, ponieważ na dwunastą miałam zakończenie roku studenckiego. Musiałam tylko obronić swoją pracę magisterską. Zwlokłam się z łóżka i udałam się do łazienki, aby wykonać poranną pielęgnację. Umyłam twarz, zęby i wzięłam szybki prysznic, aby czuć się świeżo. Ubrałam strój przygotowany specjalnie na tą okazję dzień wcześniej. Pofalowałam włosy zrobiłam makeup złapałam za torebkę spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy takie jak telefon, chusteczki, długopis, gumka do włosów i wiecie takie tam pierdoły. Zrobiłam szybką fotkę w lustrze z windy i wrzuciłam na instagrama. Nie mam na nim jakoś dużo obserwujących, ponieważ nie często się tam udzielam, ale od czasu do czasu coś wrzucić można.
***
_Aura_
Warszawa❤ 💌 ✈️
Lubi to user84027 i 1 639 innych użytkowników_Aura_ Mam nadzieję, że skończę te studia i obronię tą pracę magisterską!
Zobacz wszystkie komentarze: 284
User63926 weź spierdalaj szmato
╰ ► _Aura_ nawzajemUser539264 chuja ci się uda
╰ ► _Aura_ zobaczymyTolkaniePolka Śliczna jesteś! Trzymam kciuki, że ci się uda!
╰ ► _Aura_ dzięki s***
Zapomniałam wam powiedzieć, że mam młodszą siostrę Tolę! Nie wiem czy wspominałam wam również, że moi rodzice mieszkają w Warszawie. Ja również jednak nie mogłam mieszkać z nimi, ponieważ miała bym za daleko na uczelnie. Byłam już gotowa o godzinie jedenastej dwadzieścia osiem. Złapałam za klucze od mojego pięknego autka i wyszłam z mieszkania zamykając za sobą drzwi. Powiem wam szczerze, że w domu mi się powodziło. Moi rodzice byli nadziani forsą po sam dach ich willi, w której mieszkają. To, że ojciec chciał abym jeździła drogimi furami to nie znaczy, że muszę się jego słuchać. Moje auto nie było jakieś super wypasione. Było to poprostu zwykłe BMW. Zwykłe, ale moje oklejone piękną okleinką w kolorze błyszczącego, neonowego błękitu. Moja rejestracja nie była taka zwykła, ponieważ zamiast zwykłych losowych literek miałam swoje własne imię! „A1 • Aura" Podobało mi się strasznie tym bardziej, że rzucało się w oczy. Ludzie często robili zdjęcie i nagrywali filmiki jaki warkot wychodzi z tylnych rur wychodzących z auta. Wsiadłam do niego i od jechałam z pod mieszkania. Kiedy już byłam przy parkingu na uczelnie stwierdziłam, że stanę w podziemiach, a nie na dworze, bo było słońce. Wjechałam na parking podziemny i zaparkowałam. Wyszłam z auta, wzięłam wszystko ze środka i udałam się do wejścia na uczelnię. Gdy byłam już w środku weszłam na salę gdzie będę bronić swoją pracę. Sala była dosyć mała jak na wielki budynek. Pełno w niej było wykładowców i jakiś innych ludzi. Usiadłam na swoim miejscu i zaczęli po kolei wywoływać każdą osobę z mojego roku aby obroniła pracę magisterską. W ogóle się nie stresowałam. Stanęłam na wyznaczonym miejscu i zaczełam mówić. Po kilku dobrych minutach nie wiem ile dokładnie to trwało, ale miałam wrażenie, że wieczność! Udało mi się! Obroniłam! Oficjalnie zostałam magistrem! Wyszłam z sali z dyplomem ( idk co tam się dostaje na to zakończenie ) Uradowana miałam od razu ochotę zadzwonić do rodziców, ale wiem, że są w pracy, dlatego i tak by nie odebrali. Postanowiłam wstawić post na instagrama!
CZYTASZ
TA dziewczyna i TEN chłopak | ✔️
FanficDziewczyna z zamożnej rodziny, która nie może znaleźć sobie miejsca na ziemi. Czy na reszcie znajdzie tę odpowiednią osobą? Czy pokocha kogoś na zawsze? KSIĄŻKA JEST JUŻ DRUGI RAZ NA WATT ZE WZGLĘDU ZMIANY KONTA!!!