12

181 11 24
                                    

Felix'ten:
Hyunjin ve arkdaşları şaşkınca bize bakıyordu. Ama Hyunjin baya sarhoş olmuştu. "Merhaba" dedi Minho gülerek. "Senin burada ne işin var?" dedi Hyunjin sahte sinirle. "Seni özledim" dedi Felix gülerek. "Özleme" dedi Hyunjin hala sahte sinirle. "Neden?" dedi Felix sinirle.

"Ben artık evliyim Felix, benim kocam var, benim sevgilim var, benim hayat arkadaşım var, artık seni sevmiyorum" dedi Hyunjin gülerek. "Ne sevgilisi?" dedi Felix endişeyle. "Tanıştırayım Seo Changbin haşin erkeğim" dedi Hyunjin, Changbin'e sırnaşarak. Minho anında kahkaha atarken, Changbin sevinçle Hyunjin'e bakıyordu.

"Hey Hyunbin ne zaman oldu, acaba hangi yüzyıldayız?" dedi Seungmin merakla. Daha sonra kendisine bakan Jeongin'i gördüğü an korkuyla yerinden sıçradı. "Hey bu Jeongin'mi?" dedi Seungmin merakla. "Evet benim" dedi Jeongin sinirle. Sinirli olduğu kişi Seungmin değildi, Hyunjindi.

"Hyunjin, içkilisin bence konuşma" dedi Jeongin sinirle. "Sen sus bebek, ayrıca sen Seungmin'e aşık ol, çok yakışırsınız" dedi Hyunjin gülerek. Jeongin anında göz devirip, sinirini bastırmaya çalıştı. "Şaka'mı yapıyor?" dedi Felix sinirle. "Bilmiyorum ama son 2 gündür baya bir birine yavşıyorlar" dedi Minho gülerek.

Minho'nun gülme sebebi onun suratındakı ifade yüzündendi. Öyle kıskanç, öyle pişman, öyle endişeli görünüyorduki Felix. "Şaka gibi" dedi sinirle Jeongin. "Chang, seme kim, uke kim?" dedi Hyunjin merakla. "Seme benim" dedi Changbin gülerek. "Bok sensin, seni bir sikerim varya" dedi Hyunjin sinirle. "Tamam askm sensin" dedi Changbin gülerek.

"Ha şöyle yola gel" dedi eğilip, kaslı adamın yanağını öperek. "Kendine gel Hyunjin" diye bağırdı Felix. "Ne var bebe, sen sus" dedi Hyunjin sinirle. Chan ve Minho daha fazla dayanamayıp, ortama büyük bir kahkaha atmıştılar. "Jisung, Minho galiba senden hoşlanıyor" dedi Hyunjin gülerek.

"Ne?" dedi Jisung şaşkınlıkla. "Yok öyle bir şey" dedi Minho, Hyunjin'e öldürücü bakışlar atarak. "Var öyle bir şey" dedi Hyunjin sinirle. "Minho dışarıda konuşa bilirmiyiz?" dedi Jisung sevinçle. Minho, anlam vermesede, içindeki korkuyla, Jisung'u takıp etti.

"Ya Changbin haşin kucak dansı yapalım" dedi Hyunjin gülerek. "Changbin, sarhoş olduğunu biliyorsun bari sen yapma" dedi Felix sinirle. "Felix sen karışma lütfen" dedi Changbin sinirine hakim olmaya çalışarak. "Nasıl karışmamayım, kuzenim o benim" dedi Felix sinirle.

"Evet sadece kuzenin, onun kararlarına karışmak sana düşmez" dedi Changbin sinirle. "Pişman olacağı şeyler yapıyor" dedi Felix sinirle. "Zaten ben o kadarına izin vermem Felix, ne yaptığımı çok iyi biliyorum" dedi Changbin sinirle. "Sen sus be bebe, kafamızı şişirip, huzurumuzu bozdun, neden geldin'ki?" dedi Hyunjin sinirle.

"Chan, Hyunjine kahve alırmısın lütfen" dedi Felix sakin bir şekilde. Yaklaşık yarım saat Hyunjin konuştu diğerleri güldüler, tek kişiden başka, o da Felix. Baya sinirlenmişti. Gerçekten onlar sevgilimiydi? Ah hayır böyle düşünmek aptalcaydı. Ara sıra kapıya bakıp, Chan'ın gelmesini bekliyordu. Sonunda gördüğü beden ile derin bir nefes aldı.

"Al, Hyunjin iç kahveni" dedi Felix sinirle. "Sus sen bebe istemiyorum kahve mahve" dedi Hyunjin mızmızlanarak. "Changbin içmesi gerek bu böyle olmayacak" dedi Felix sinirle. "Hadi Hyun iç kahveni" dedi Changbin gülerek. Hyunjin anında kafasını sallayıp konuşmaya başladı. "Tamam kocacım" dedi Hyunjin kahveni içerek.

Felix bir şeyleri kırıp, dökmemek ve ya birine dalmamak için kendini zordu tutuyordu. Yarım saat sonra Hyunjin tamamen atılmıştı. Artık hiç  bir şekile, konuşmuyor ve sadece oturuyordu. "Kendine sonunda geldin Hyunjin, az önce çok gevezeydinde" dedi Felix sinirle.

"Anlamadım, ne saçmalıyorsun?" dedi Hyunjin sinirle. "Sevgilindi ya hani Changbin, hatta kocandı, uke kim seme kim diyordun hatta" dedi Felix alayla. "İyi yapmışım, sanane bundan?" dedi Hyunjin sinirle. "Hiç yakında kendini siktirirsin Changbine" dedi Felix alayla.

O barmağı taşıran son hamleyi yapmıştı. Hyunjin hemen ayağa kalkıp, güzel bir tokadı basmıştı, Felix'e. "Kes o sesini, en azından ben bir kişi ile beraberim, hatta beraber bile değilim Changbin benim sadece arkadaşım, en azından aklı başında olan bir insan ki, sen insan bile değilsin, benim sarhoş olduğumu anlayıp saçmalamazdı" dedi Hyunjin sinirle.

"Ayrıca, senin gibi her gün bir kızı sikip, atmıyorum tek gecede, git bak arkanı dön kimi beyeniyorsan oda orada, defolup gide bilirsin, ben korkak olup bir kişini sevdiğim halde, o benim kuzenim, bizden olamaz diye kendimi kandırmıyorum. Senden iğreniyorum, senden nefret ediyorum. Bir daha karşıma çıkmaman dileğiyle, eğer bana aşık olursan ki, zaten aşıksın, bana geldiğinde kalbini çok fena kırarım anladın'mı beni?" dedi Hyunjin sinirle.

Daha sonra hiç bir şey demeden, masasan ayrılıp kapıya doğru devam etti. Arkasında da, geride bıraktığı arkadaşları geliyordu.....

____________

Yeni bölüm 🥟😭

Unut beni /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin