19

141 11 1
                                    

Felix'ten:
Evet sonunda hepimiz evlerimize dağılmıştık. Ben yine ikimizin evinde kalmıştım. Chan da kötü durumda olduğum için benimle kalmıştı. Her kes gittikten sonra kendime bir bardak bira süzdüm. "Felix" dedi Chan sinirle.

"Gerçekten kötüyüm, bırak" dedim hüzünle. "Felix böyle içip, kendine zarar vermekle hiç bir şey olmuyor, Hyunjin sana dönmüyor, yine seni sevmiyor, her şeyi kendin batırdın, kabullen artık" dedi Chan sinirle. "Biliyorum, her şeyi ben yaptım, ama şimdi de düzeltmeye çalışıyorum ama bir türlü olmuyo" dedim hüzünle.

Chan sinirle derin nefes aldı. Daha sonra elinde bir kağız parçasıyla geri döndü. Merak dolu gözlerle ona bakıyordum. "Al bu kağıtı şimdi" dedi Chan sinirle. "Anlamadım?" dedim merakla. "Dediğimi yap" dedi Chan sinirle. Öylede oldu dediğini yaptım.l

"Kağıtı şimdi elinde top haline getir" dedi sakin bir şekilde. Yine aynı şekilde dediğini yaptım. "Şimdi kağıtı eskisi haline getir" dedi derin nefes alarak. Yine ve yine dediğini yapıp, kağıtı eskisi haline getirdim.

"Eski haliyle, şimdi halı bir oldumu?" dedi Chan merakla bana bakarak. "Hayır" dedim anlamaz bakışlarla ona bakmaya devam ederek. "Kağızı nasıl eskisi haline getiremediyse, Hyunjin'i de eskisi haline getiremezsin Felix" dedi Chan sakin bir şekilde.

"Sen dağıttı, sen parçaladın, sen yırtdın, sen yaktın, şimdide eskisi haline mi getirmek istiyorsun Felix, sana dedik dimi pişman olucaksın dedik, kuzen olsanız ne olur ki dedik, bak Felix duygularından emin ol dedik, gerçekten ne değişti, bu kadar mı zordu anlamak, bu kadar mı zordu sevdiğini hissetmek" dedi Chan sinirle.

"Korktum tamam mı, ailelerimiz karşı çıkarsa korktum, bizi görüştürmezler diye korktum, beni sevmez diye korktum, benden uzak durur diye korktum, ben onu kaybetmekten korktum Chan, evet şimdi gerçekten de kaybetmişim biliyorum ama çabalıyorum, üstüme çok geliyorsun, hatasız insan mı olur ya,

nasıl zayıfladığımı, günlerdir yemek yiyemediğimi, kendime her gün lanetler okuduğumu, kendimden nefret ettiğimi, ölmek istediğimi, yok olmak istediğimi çok iyi biliyorsun Chan. Hatalıyım evet gerçekten çok üzerime geliyorsun, her zaman sinirlisin bana, sende benden nefret ediyorsun, gerçekten çok kötüyüm, yalnızım Chan" dedim hıçkırarak.

"Felix" dedi Chan hüzünle. Daha sonra gözyaşlarımı silip, bana sarıldı. "Seni anlıyorum, ama sende beni anla gemini sen batırdın Felix, o gemi de kolay kolay gömüldüğü derin denizden çıkmaz, çıkamaz, toparlan kendine gel. Sen bu haldemi Hyunjin'i geri kazanıcaksın?"dedi Chan bana merakla bakarak.

"Hayır, kendime gelicem tabiki ama beni sevmiyiceğinu biliyorum Chan, Yeonjuna aşık" dedim hüzünle. "Sadece Yeonjuna aşık kelimesinden başka hiç bir şey bilmiyorsun değil mi, Felix dün Hyunjin sana bir şey dedi mi?" dedi Chan merakla.

"Hayır, ona bana aşık değilsin artık dediğimde, bilmiyorum Felix, sonra konuşuruz dedi, fakat Yeonjunla konuşurken ki gülümsemesi" dedim hüzünle. "Bak işte bilmiyorum demiş, sert davranmamış sana, soğukta yapmamış. hala sana değer veriyor" dedi Chan gülerek.

"Ciddimisin?" dedim heyecanla. "Evet, şimdi toparlan sonra da bir güzel yine hepimiz toplanıp, yemek yeriz ve sende Hyunjin'e yakınlaşırsın bir şekilde" dedi Chan gülerek. "Çok teşekkür ederim Chan" dedim gülerek. "Ben senin arkadaşınım, her zamanda yanında olmaya hazırım, sadece sana doğru yolu göstermek için buradayım Felix" dedi tebessümle.

Bu dediğine karşı bende tebessüm etmiş ve ona yeniden sarılmıştım.

_______________

🥟

Unut beni /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin