Hyunjinden:
Sabah uyandığımda heyecanla gözlerimi açtım. Bu gün bl dizisindeki oynayacağım kişi yani Yeonjin ile bir araya gelicektik. Başta bana kötü davranır diye düşünüyordum. Fakat çok sıcakkanlı ve samimi birisiydi. Sadece yakışıklıydı, aşık felan değilim.O günden sonra kendime çok zor geldim. Cidden benim için berbat bir gündü. Heleki Felix'i hiç düşünmeden silmem daha iyi oldu. Kendi hayatıma devam etmek için bunu yapmam gerekiyordu. Sadece onu görmezden gelicektim. Daha fazlası asla olamazdı.
Duşa girip, hızlıca çıktım. Üstüme siyah gömlek, altıma ise gömleğim ile aynı renk olan pantolon giymiştim. Beni kaçıranın gerçektende aklı yoktu, siz anladınız her neyse. Hızlıca parfüm sıkmış ve güzel bir şekilde aşağıya indim.
Evi son kez kontrol edip, arabaya binip, şirkete gittim. Şirkete girdiğim zaman, tüm gözler üzerimdeydi. Herhalde üzerimde olucaktı. Şirket benim sayemde kazanıyor tabi. Menajerim yanına ulaştığımda beni gülerek karşılamış ve Yeonjunun yanına getirmişti.
Ben onu gördüğüm an elim ayağım birbirine girdi. Gerçekten çok yakışıklıydı. "Ooo Hyunjin seni görmek ne hoş" dedi gülerek. "Ya aptal" dedim gülerek. Oda ciddi ifadesini bozmuş ve kahkaha atmıştı. "Tamam, tamam" dedi gülerek.
"Ee nasılsın?" dedim merakla. "İyiyim sen nasılsın?" dedi gülerek. "Eh işte iyiyim" dedim gülerek. "Şu dizi hakkında heyecanlımısın?" dedi merakla bana bakarak. "Baya heyecanlıyım ya" dedim gülerek.
"Ben baya mutluyum açıkçası" dedi Yeonjun gülerek. "Ah, yani bende" dedim gülüşüne karşılık vererek. Daha sonra kafeteryada, yemek yemeğe başlamıştık. "Sen patlıcan sevmiyorsun dimi, pardon şu patlıcan salatasını" dedi garsonu çağırarak.
Benim hakkımda her ince detayı hatırlaması. "Evet patlıcanı sevmiyorum ama, sen yiye bilirsin" dedim gülerek. "Ah hayır seninle ramen yemeği tercih ederim" dedi gülerek Yeonjun. Ben kıpkırmızı olurken o ise yüzüme bakıp gülüyordu.
Şirkette tamı tamına 5 saat geçirtdikten sonra eve geldim. Evet aşırı yorucu bir gündü. Fakat bu gün güzel geçmişti. Heyecanla yatağa uzanıp, telefonu elime alıp, grupa bir kaç şey yazdım.
"Minsung olay"
Hyunjin:
BU GÜN ÇOK GÜZEL GEÇTİBAYA YAKIŞIKLIYDI
AŞIK OLUYORUM GALİBA
Minho:
Hyun yanlış grupSJSBWJWNWNWN
Seungmin:
kafa gitmiş bundaSKSNSNANSNSN
Chan:
oha kime?Felix grupta|
ağlar salak gibi|
Changbin:
Hyunjin.sus.
kes.
ben daha iyiyim.
biz daha iyiyiz.
Jeongin:
ah|herneyse|
kötü hissetmemem gerek|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unut beni /Hyunlix
RandomHyunjin ve Felix en iyi anlaşan kuzenlerdi. Fakat Hyunjin bu işi baya bozmuştu. 2 yıldır kuzenine karşı olan aşkını engelleyemiyordu. Bir gün ona açılmak kararı alır ve......