Hyunjinden:
Neye uğradığımı şaşırtmıştım. Yatağa sertçe itilmemle, üstümdeki beden bana daha çok yaklaşıyordu. Bilincim yerindeydi. Sadece kolumu bile kıpırdatamıyordum. Sahi neden ona izin veriyorum? Neden onu engelleyemiyorum?Yoksa bende mi onu istiyordum. Ana şu an kalbim ağzımdan atıyordu. Herşeyi akışına bıraktım. İki elimide yanağına koydum. Sonra anladım ki cidden de oymuş. Bende kapandım o güzel dudaklarına. Ona karşılık verdiğim zaman öpüşünü daha da sertleştirmişti.
Bende hiç durmadan ona ayak uydurmaya çalışıyordum. Kalbim adeta yerinden çıkacak gibiydi. Daha sonra nefessiz kaldığımız zaman geri çekildik. Ben tükendim ama o tükenmedi. Boynumu kokladı, öptü, ısırdı. Yanaklarımı öptü, burnumu öptü, alnımı öptü, gözümün altındaki bene kadar öptü.
Daha sonra yine dudaklarımda onun nefesini hissettim. Gözlerimi yarı baygın açıp, ona baktım. Gözlerindeki arzu yoğundu. Tarif edemeyeceğim kadar yoğundu. Durmak bilmiyordu öpmeye başladı. Sanırım o bir canavardı. Dudağımı hissetmiyordum bile. Kanadığına eminim hatta.
Şu an yorgun olmasaydım seme kim uke kim ona gösterirdim. Unutmayın ben Hwang Hyunjin asla uke olmam. Yazın bunu bir kenara. Bende ona olabildiğince sert karşılık verdim. Daha sonra geri çekilip, alnını alnıma yasladı.
"Ne yaptığının farkındamısın?" dedi bana merakla bakarak. Korkuyordu gözünde o korkuyu görüyordum. Benim sarhoş olduğumu düşünüyordu, daha doğrusu sarhoş olabileceğimden korkuyordu. Kafamı evet anlamında salladım. Daha sonra bana gülümseyip, burnumdan öptü.
"Yeonjun seni öpüyordu" dedi hüzünle. "Biliyorum" dedim yutkunarak. "Neden?" dedi saçlarımı okşayarak. "Unutmak istedim" dedim bir anda. "Kimi?" dedi korkuyla. "Seni" dedim gözlerim dolarak. Onunda benden bir farkı yoktu, onunda gözleri çoktan dolmuştu.
Yine aynı görüntü of. "Yapma" dedi titrek bir sesle. "Felix yaptığımız hiç normal değildi, yapmamalıydık" dedim hüzünle. "Deme işte böyle, pişman mısın?" dedi bana korkuyla bakarak. "Hayır değilim, ben sana karşılık vermemeliydim, sen beni çok üzdün" dedim gözlerim dolu dolu.
"Biliyorum, biliyorum telafi etmeye çalışıyorum. Hyunjin ben sen diye gün günden ölüp, diriliyorum. Kendin gördün halimi işte. Lütfen yapma bunu bize, ben yaptım sen yapma" dedi hıçkırarak. "Bilmiyorum Felix, tüm hayatın birini becerip atmakla geçti, ya beni de kullanırsan? Hem ben erkeğim, sen hiç bir erkekle denemedin" dedim sonubda korktuğum korkularımı yüze çıkararak.
"Asla yapmam öyle bir şey, evet tek gecelik ilişki adamıydım, ama seni 2 yıl boyunca istediğimi çok iyi biliyordum. Ne kadar inkar etsemde faydasızdı, ailemiz ne söyler? bizi ayırırlar mı? diye düşünüyordum ben. Korkuyordum seni kaybetmek korkuyordum. Yediremedim kendime evet yediremedim, ama olmuyo sensiz" dedi hüzünle.
"Seni öptüğümde ne hissettim biliyormusun? İlk defa birini öperken içim titredi. Ne kadar incitmekten korksamda bir o kadar sert öptüm seni. Özleminden, hasretimden seni öyle sert öptüm. Bu anı o kadar bekliyordum ki, Hyunjin ben sana köpek gibi aşığım" dedi ağlayarak. Kalbim çok kötü oluyordu o ağladıkça.
"Hiç kimseye böyle hissetmedim, ben ilk kez aşık oldum Hyunjin. Bir kızda bulamadığımı yalnız sende buldum. Hiç kimseyi tutkuyla öpmedim. Hiç bir kızın yüzünün her zerresini kadar öpmedim, koklamadım. Yapamadım, yapmadım. Her zaman senden etkilendim, her zaman seni arzuladım, her zaman seni istedim, ama hiç bir zaman söyleyemedim.
Şimdi söylüyorum işte, seni çok seviyorum, senin için canımı bile veririm ben. Senden evet ya hayır beklemiyorum. Sadece beni değerlendirmeni istiyorum. Eskisi gibi bana bakışını, sevgini, gülüşünü istiyorum. Biliyorum bunlar belki hiç bir zaman olamıyıcak, olmuyucak, ama bana bir şans ver Hyunjin lütfen" dedi bana yalvarır gibi bakarak.
Dudağımı son kez aralayıp, konuşmaya başladım. "Yapamam" dedim hüzünle. Yapamazdım, o dediği sözler her defasında kalbimi delip, parçalıyordu. Ben sevdiğim adamdan o iğrenç lafları duymuştum. Hiç bir şey olmamış gibi yapıp, onunla birlikte olamam, yapamam.
Onu hala seviyorum, ama ondan uzak durmalıyım....
___________
Ah be Hyun:) Felixte gariban. Ben bunları oldururum bir şekilde. Görüşürüz 🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unut beni /Hyunlix
De TodoHyunjin ve Felix en iyi anlaşan kuzenlerdi. Fakat Hyunjin bu işi baya bozmuştu. 2 yıldır kuzenine karşı olan aşkını engelleyemiyordu. Bir gün ona açılmak kararı alır ve......