Hyunjin'den:
"Hadi havuza girelim" dedim gülerek. "Ama bilseydim şort getirirdim" dedi mahçup bir şekilde Jeongin. "Bebek ben ne güne duruyorum burda" dedim gülerek. Dolabımı açıp, 2 tane şort çıkarmış ve birini Jeongin'e uzatmıştım."Sen burada rahat giyin, ben lavaboda giyinirim" dedim gülerek. O ise bu dediğime karşı sadece kafasını olumlu anlamda sallamıştı. Gülerek lavaboya girdiğimde, şortunu değiştirip, üstündeki t-shirt'ü çıkartmıştım. Havuza gireceğiz zaten ne gereği vardı.
"Giydin'mi Jeongin?" dedim merakla. "Evet, evet gele bilirsin" dedi gülerek. Beni gördüğü an bana şaşkınca bakışlar atmayan başlamıştı. "Baya kas yapmıssın oha" dedi şok içinde. "Evet ya kendini bu aralar fazla spora veriyorum" dedim gülerek. "Anladım hadi o zaman inelim" dedi gülerek.
Aşağıya indiğimizde, salonda oturmuş telefonla uğraşan Felix'i görmemiz bir olmuştu. Anında kafasını kaldırıp, bana şok içinde bakmıştı. "Ne ayak?" dedi sinirle. "Ne ne ayak?" dedim merakla. Beni süzüp, gözleriyle üstümü ima ediyordu. "Havuza giriyoruz, gelmek istersen gele bilirsin" dedim sakin bir şekilde.
Hiç bir söylemesine fırsat vermeden Jeongin ile beraber bahçeye çıktık. Ben suya atladığım zaman, Jeongin öylece bana bakıyordu. "Gelmiyicekmisin?" dedim merakla ona bakarak. "Şey, yani of ben yüzme bilmiyorum" dedi utançla.
"Sorun yok bebek ben öğretirim" dedim gülerek. "Nasıl?" dedi merakla. "Şimdi gel şöyle otur şu kenarda" dedim gülerek. Dediklerimi yapıp, havuzun kenarında oturmuştu. Bende ona ulaşıp, t-shirt'ünü çıkarmıştım. Gözlerim anında bahçe kapısında olan Felix'e kaydı.
Bana şok içinde bakıyordu. Onu umursamayıp, Jeongini kucağıma almış, yüzmesini sağlamıştım. Fakat o korkudan kollarını hızlıca boynuma dolamıştı. "Korkma buradayım" dedim gülerek. "Tamam" dedi derin nefes alarak. "Buradayım Jeongin, şimdi seni bırakıcam ama yanındayım, tamam'mı?" dedim sakin bir şekilde.
"Tamam" dedi sakin kalmaya çalışarak. Jeongin'i bıraktığımda ayakları zaten yere değiyordu. Sadece kendini boşu boşuna korkutuyordu. "Aaa" dedi şok içinde. "Gördün'mü?" dedim gülerek. "Benim gibi salağını bulamazsın Hyunjin" dedi gülerek. "Bulmak isteyen kim" dedim gülerek.
Yaklaşık 1 saate kadar yüzmüştük. Jeongin ile aşırı eğlenmiştim. Jeongin'ini keçirdikden sonra, sonun kendi odama çıkmıştım. Fakat Felix yatağımda oturmuş, bana anlamsız bakışlar atıyordu. "Dinliyorum" dedi kendinden emin bir şekilde. "Neyi?" dedim merakla. "Neyi olucak Hyunjin" dedi sinirle. "Jeongin bana yazdı sizin eve yakınım görüşelim'mi diye, bende eve çağırdım kendi istediğimle, eğlendik bir güzel" sakin bir şekilde.
"Eğlendiniz, nasıl eğlendiniz acaba?" dedi kaşlarını çatarak. "Gördün işte havuzda yüzdük, sohbet ettik" dedim açıklamaya çalışarak. "Oda da ne yaptınız?" dedi merakla. "Sen şakamısın, ne yapmış ola biliriz?" dedim sinirle. "Orasını siz daha iyi bilirsiniz" dedi sinirle.
"İğrençleşme Felix, Jeongin'i arkadaşım olarak gördüğümü biliyorsun" dedim sinirle. "Havuzda öyle görünmüyordu, ayrıca senden hoşlanıyor" dedi sinirle. "Yüzme bilmiyordu ve biliyorum konuştuk bu konu hakkında zaten" dedim sakin kalmaya çalışarak.
"Ne konuştunuz?" dedi merakla. "Sanane?" dedim sinirle. "Hyunjin sana bir soru sordum" dedi sinirle Felix. "Felix, kuzenim ola bilirsin ama bu hayatıma karışacağın anlamına gelmiyor, kimi istersen severim, kimi istersem si-"dedim an Felix'in bağırmasıyla sözüm yarıda kalmıştı.
"Yavaş gel" dedi sinirle. "Felix çıkarmısın odamdan ne bu ergen sene halleri?" dedim sinirle. "Çıkmıyorum" dedi kararla. "Ben çıkarım" dedim hızlıca beni yakalamadan ayağa kalkıp, odadan çıkarak. Kendimi hemen başka bir odaya kitlemiştim. Her an Felix odanı basa bilir korkusuyla tüm odanın anahtarlarını elime alıp, masaya koymuştum.
___________
Seme Hyunjin bu arada. SEMEJİN yani. Neyse umarım beğenirsiniz. Öylesine yazıyorum zaten. Görüşürüz 😭💓✨🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unut beni /Hyunlix
RandomHyunjin ve Felix en iyi anlaşan kuzenlerdi. Fakat Hyunjin bu işi baya bozmuştu. 2 yıldır kuzenine karşı olan aşkını engelleyemiyordu. Bir gün ona açılmak kararı alır ve......