7. Bölüm: "Sadece beni sevmeye devam et bana yeter." {🧐}

114 9 14
                                    

Açıklama yapmayı unutmuşum. Bölümde smut var uyarıda bulunayım. Olan kısmı işaretleyeceğim dileyin o kısmı atlatayabilir ya da direkt o kısmı okuyanlarım kısma geçebilir skslslslslsksl

~Han'ın bakış açısıyla~

Felix ne dediğimi duymadın mı? Dur baştan anlatıyorum işte. Dün sen çıktıktan yarım saat sonra biri kapıyı yumruklamaya başladı. Başta çok korktum. Gene okuldaki piçlerden biri beni buldu sandım. Çok sert vuruyordu kapıya.

Bir süre sonra ses kesildi. Ne olduğunu anlamak için kapının deliğinden bakmak istedim. Parmak uçlarıma kalkarak delikten baktım ve onun geldiğini anlayınca hemen geri çekilip hızlıca ona kapıyı açtım.

Kapının açılmasıyla beraber burnuma keskin bir alkol kokusu geldi.

Kapının açılmasıyla beraber burnuma keskin bir alkol kokusu geldi. Bir şeyler  geveledi ama sarhoş olduğundan olacak dediklerinin tek bir tanesini bile anlamadım.

Gitmeye karar vermiş gibi görünüyordu. Kapıma kadar gelmişken gitmesine izin vermek istemedim anlıyor musun Felix? Bu arada aklıma gelmişken dün sen nerelere kayboldun? Sabahleyin Minho çıktıktan sonra girdin daireye."

"Sahilde bir temiz hava alayım dedim Sincabım. Her zaman böyle tatillik yerlere gelme şansımız olmuyor. Zamanı değerlendirmek istemiştim."

"Sabaha kadar mı hava aldın? Kimi kandırdığını sanıyorsun sen, kaç yıldır beraberiz. Biriyle mi konuşuyorsun yoksa bana haber vermeden?"

"Olabilir de olmayabilir de ."

"Hadi uzatma da direkt söyle."

"Ah, tamam sincap sen kazandın. Şu otelde bavulları taşıyan kırmızı ceketli seksi sarışın çocuk var ya hani?"

" Evet, biliyorum onu demek onunlaydın tüm gece."

"Hemen gözünde büyütme sadece  birkaç bira içip sabaha kadar konuştuk."

"Sabaha kadar daha tanışmadığın biriyle bu kadar çok ne konuştun kim bilir?"

"Sung gerçekten seninle konuşuyorum değil mi? Yanlışlıkla annemi mi aradım diye düşünüyorum."

"Offff, tamam tamam sormuyorum daha bir şey zamanı gelince anlatırsın demi????"

"Anlatırım canım anlatırım ama bu akşam da bensiz takılmak zorunda kalabilirsin."

"Demek daha bir gündür tanıdığın bir çocuk için beni ekiyorsun."

"Suuung yapma böyle. Moralimi bozma. Biliyorsun seni ne  kadar çok sevdiğimi. Hadi lütfen anla beni."

"Tamam tamam şaka yapıyorum. Hem zaten ben de bugün akşam otel de değilim belli mi olur belki odaya geldiğinde beni bulamazsın."

"Cidden demek bu kadar ilerlediniz. Neyse tamam öptüm sincabım görüşürüz seni çok seviyorum bye bye."

"Bende öptüm. Görüşürüz."

Telefonu kapadıktan sonra hemen solumdaki krem rengindeki komidinin üzerine sertçe bırakıp  kendimi yatağa doğru bıraktım. Saat 6'yı 42 geçiyordu ve artık onu aramam gerektiğini düşünüyordum ama bir yandan da doğrulmak için acele etmiyordum çünkü sabah kendinden emin görünmüyordu ve hala gecenin bir yarısı kapıma dayandığını bilmiyordum. Hayatında ters giden bir şeyler olduğunu seziyordum ama ona yaklaşamıyordum. Henüz beni gerçekten isteyip istemediğini çözememiştim.

Summer with HAN | [Minsung] / 14NumaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin