9. Bölüm

27 3 0
                                    

Dedi. Odama çıktık. Dolap karşırıtırırken ne zaman aldığımı hatırlamadığım süper şeyler çıktı. Bazılarını denemek için ayırdım. Bavulu tamamen hazırlayıp duş aldım. Saçlarımı havluyla kurutarak odama girdim. Yağız parfümlerimi saç tokalarımı karşıştırıyordu. Benim girdiğimi görünce parfümleri gösterdi.

-En sevdiğin, kokusuna bayıldığın parfüm hangisi.

Yanına gittim. Üst dolaptan kutunun içindeki parfümümü çıkardım.

-Bu...

Dedim.

-Ama bu erkek parfümü.

-Onundu. Kokusunu çok sevmiştim. Bana vermişti. Bende bir kutu bulup onu sakladım.

-Peki. Hazırsan gidelim.

-Şunları giyicem. Dön arkanı.

-Ben çıkayım.

-2 dakika dön işte.

Büyük erkek tişörtümü giydim. Altına şortumuda giydikten sonra omzuna dokundum. Bilekliklerimi ve kolayelerimi taktım. Saçlarımı açtım. Koyu tonlarda hafif bir makyaj yaptım. Sırt çantama fotoğrafları ve parfüm şişesini koydum.

-Hadi bakalım senin evine.

-Ben hazırım.

-Nasıl hazırsın?

-Böyleyim işte. Böyle gidip gelicem.

-Pijama alsaydık?

-Gerek yook.

-Sen bilirsin.

Saat 3'e yaklaşıyordu. Havaalanına gittik. Biz dışarıda içeride oturuyorduk. Çok uykum geldiği içşin Yağız'ın dizine yatıp gözlerimi kapattım.

-Uyuyor mu?

Diye sordu biri. Gözlerimi hafifçe araladım. Atilla gelmişti.

-Evet.

Dedi Yağız. Bacağımdan tutup kaldırdı. Yanımıza oturdu. Bende doğrulup ona baktım. Sert bir tokat atıp kalktım. Bavulları ve Doktor'u aldım. Başka bir yere oturdum. Yağız geldi.

-Yat istersen. Bu sefer kaldıramaz.

Yattım. Ama uyumadım.

-Ne yaparım bilmiyorum.

-Ne?

-Onu görüceğimi biliyorum. Onu gördüğümde ne yapacağımı bilmiyorum.

Elimle yüzümü kapattım.

-Ya bir kızla görürsem? Çok gülerlerken beni fark etmezse?

-Bir şey olmaz. Gider omzuna dokunur '' Dostum. Şuraya bir bak.'' Derim.

-Deme.

Doğruldum birden.

-Biz bir kere buluştuk. Bana verdiği şeylerin hepsi üstümde. Şort dışında. Çok özledim ben onu...

Saat gelmişti. Abimlerle buluşup vedalaştık.

-Geri dönücez abi.

Diye somurttum.

-Ben öpeyimde.

Dedi.

-Sonra görüşürüz Asya.

Dedi üstüme doğru gelirken Atilla. Geri çekilip Yağız'a sarıldım. Uçak havalandıktan bir süre sonra Yağız uyumuştu. Ona bakarken bende uyuyakalmıştım.

Galaksinin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin