21. Bölüm

17 1 1
                                    


-Tamam.

Dedim.

Yolu izledikçe aklıma o geldi. O geldikçe gözlerim doluyordu. Yağız dürtüp ''Neyin var?'' diye sormasaydı kendime gelmem uzun sürerdi.

-Birşeyim yok.

Gözlerimi silip gülümsedim.

-Onu düşünüyorsun di mi?

Bir şey demeden yola bakmaya devam ettim. Evi uzaktan görünce üstümü düzeltip kalkmaya hazırlandım. Arabadan inip bahçeye girdiğimde toprak zemin yüzünden ayakkabının topuğu neredeyse kırılıyordu. Ayakkabıları çıkartıp Yağız'ın inmesini bekledim.

-Niye çıkardın?

-Topuğu kırılıyordu.

-Dikkat et. Acıtma ayağını.

-Ederim.

Gülümsedim.

Doktor etrafta koşuşturarak Joel Çınar ve Öykü'nün yanına gitti.

-Bizsiz parti mi veriyorsunuz?

-Biraz eğlenelim dedik ama tek başımıza olmuyor.

-Yakında bir parti verilmesi gerekiyor aslında. Kutlama gibi ama neyse.

2 gün sonra doğum günümdü. Doğum günlerimi önemsemem aslında ama bu sefer önemliydi.

-Ne kutlaması?

-Ölüm.

-Kimin?

-Sizin.

Dedim gülümseyerek.

Şaka yaptıklarını biliyordum. Ama sinir olmuştum. Odama girdiğimde oyuncağım gelmişti. Çığlık atıp oyuncağa atladım. Biraz salakçaydı evet. Bir şey oldu korkusuyla hepsi odaya dalmıştı.

-Asya. Git buradan. Yüreğim ağzıma geldi.

-Sen git. Unicornumla beni yalnız bırakın.

Kalkıp Unicornumu yatağımın yanına çekmeye çalıştım. Öykü koşarak gelip üstüne oturdu.

-Çok güzel.

Dedi gülerek.

-Güzel evet.

Yanına çektikten sonra üstümü değiştirip salona indim. Herkes sıkılmış oturuyordu.

-Abim bugün gelmez. Bizde yarın otele gidip odayı hazırlayalım.

Dedim.

-Ne oteli? Nereye?

Dedi Çınar.

-Orada çalışacakmışız.

-Biz burada tek mi kalacağız? Sıkıntıdan ölürüz biz Asya!

-Ben mi karar verdim Çınar?! Ben mi dedim burada kalın diye! Olmasaydı gücün. Dinlemeseydin Kate'i. Ben mi dedim size!!

-Ne bağırıyorsun ya? Ben istedim sanki gücü. Annem yada babamdan gelmiş bir şey. Ben mi istedim?!

-Tamam susun. Kapayın çenenizi!

Diye susturdular.

-Sanki ben dedim lan gel otur diye.

-Asya sus.

Dedi Yağız.

-Ne suscam ya. Ben mi diyorum burada hapis hayatı yaşayın diye. Çık gez. Araba orada. Laflara bak ya. Uğraşacak insan mı bulamadın Çınar?

Galaksinin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin