-Kadın çıktı diye umuyorum.
-Evet çıktı. Teşekkürler size.
-Önemli değil ama dikkatli olmanızı rica ediyorum. Böyle insnalar çok. Herşeyinizi alırlar.
-Dikkatli olurum.
-İyi akşamlar.
Dedim odama geçerken.
Sıkılıyordum. Odadan çıkmamam söylenmişti. Üstümdeki elbisenin yerine uzun hippi tarzı bir elbise giydim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı yapmaya başladım. Makyajımıda tamamlayıp Öykü'nün yanına gittim.
-Hadi hazırlan dışarı çıkalım.
-Ama Buğra abi çıkmak yasak dedi.
-Bende çıkalım istedim. Çocuk parkına gitmek istemez misin?
-İsterim.
Diye bağırdı.
Öykü'yü giydirip saçlarını topladım. Değneklerle yürümekte oldukça zorlandım. Asansörün kapısı açılınca karşımda abim vardı. Sırıtıp baktım.
-Ne işin var dışarıda?
-Şey. Imm sıkıldık, dışarı çıkalım dedik.
-Odaya.
-İyi.
Odaya döndüğümüzde koltuğa oturup değnekleri yere attım.
-Saat kaç?
Diye sordu.
-20.13
-İyi tamam.
Duş alıp çıkmadı yarım saati buldu. Odasına girip giyindi. Yine bir takım elbise giymişti. Tek fark papyondu. Papyonları sevmezdi. Ama ben severdim.
-Ne o? Papyon takmışsınız beyefendi.
-Özel bir gün sonuçta hayatım.
Gülümseyip yanağımı sıktı.
-Hımm. Neymiş bugünü özel kılan.
-Doğum günün tabii.
Gülümseyip baktım.
-Git saçını yap hadi. Çok uğraşıyorsun sonra.
-Sende hazırlan artık. Aşağıya inmemiz lazım Asya.
Kalkıp bana alınan elbiyesi giyip saçlarımı yaptım. Makyajla bitirirken abim ve Öykü odadan çıktı.
-Hadi gidelim.
Değnekleri alıp abimin koluna girdim.
-Güzel olmuşsun.
-Bu değneklerle mi? Saçmalama abi.
-Onları eklersek pekte değilsin tabii.
Sadece baktım.
-Odadaki çicekler neydi öyle? Biz almadık onları.
-Mert geldi.
-Ne yaptı?
-Hiçbir şey. Kovdum odadan.
Asansörle indikten sonra plaja doğru ilerledik.
-Nerede bu parti?
Bir şey demedi.
Kapıdan çıktığımızda birden ''Mutlu yıllar.'' Diye bağırdı. Kahkaha atıp minnetle baktım. Oteldeki herkes buradaydı sanki. Okuldan arkadaşlarımıda görebiliyordum. Kapıdan masaya doğru kırmızı bir halı serilmiş, masa keklerle kurabiyelerle donatılmıştı. Masanın yanında bir sürü hediye paketi dizilmiş masanın etrafında en sevdiklerim orada bana bakıp alkışlıyorlardı. Abim ile birlikte masaya doğru yürürken konfetiler patlatılıyordu. Çok mutlu olmuştum. Böyle bir şey beklemiyordum. Masaya vardığımızda herkes kendi masasına dağılmış arada bir bize bakıyorlardı. Masanın sol tarafında Neşe'yi görünce boynuna atladım. Ponçiğimi özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksinin Ötesinde
FantasiaGalaksinin ötesinde özel gücü olan 8 bebek. Dünya da çocuğu olmayan çiftlere dağıtılır. Bu çiftlerin gerçek ailesi olmadığını öğrenen 8 çocuk gerçek ailesini aramaya koyulur. Kardeş olduklarını bilmeyen 8 çocuk içinde aşklar dolaşır. Hepsi bir aray...