Eliyle itmeye çalıştı eşyaları. Defalarca kapıyı kapatıp açtı. Çınar nerede diye düşünürken adamın bağırmasını duydum. Ses kesilince durdum. Eşyaları tek tek çektim. Kapıyı aralayıp baktığımda kimse yoktu. Dışarı çıkıp kapıyı kapattım. Merdivenlere gittim. Birkaç basamak inip aşağıda ne olduğuna bakmak için kafamı eğdim. Arkamda ses duyunca refleks olarak kafamı oraya çevirdim. Bir şey göremeyince döndüğümde Çınar karşımdaydı. Çığlık atıp onu ittiğimde kolumdan tutu ve yere kapaklandık. Ben, ayaklarım karnıma çekmiş bir şekilde yatarken onun ayakları merdivendeydi. Gözlerimi yavaş yavaş aralarken hunharca ''Ne oluyor ya?'' diye koşan abimi görünce gülmeye başladım.
-Neredeyim ben?
Dedi Çınar.
-Asyaa!!
Yağız hunharca koşarak geldi, kaldırmaya çalıştı.
-Başım acıyor ya yavaş ol.
Joel ve abim Çınar'ı kaldırıp koltuğa yatırdıklarında etrafa değişik değişik bakıyordu. Bir kere daha ''Neredeyim ben?'' dediğinde ''Şaka yapmanın sırası değil. İyi misin? Su falan ister misin? Bekle getireyim.'' Dedi abim.
-Hayır iyiyim ben. Su istemiyorum. Siz kimsiniz? Bu adam niye bağlı? Başım niye acıyor?
-Çınar dalganın sırası değil. Ciddi bi durum var ortada.
Dedim.
-Çınar kim?
-Ben Öykü'yü alıp geldiğimde saçmalamayı kesmiş olsan iyi olur.
Odama çıkıp Öykü'nün yanına geldim.
-Gel bitanem gel. Geçti her şey iyiyiz şuan.
Dediğimde koşarak boynuma sarıldı.
Kucağıma alıp aşağıya indim. Çınar oturmuş yine o saçma soruları soruyordu. Çuvala benzer bir şey adamın kafasına geçirilmiş elleri ve ayakları bağlı kıpırdanıyordu.
-Çınar kes artık fazlasıyla uzattın!
-Neyi be neyi! Bir şey hatırlamıyorum.
Kalkıp bana doğru geldi. Elimle ittiğimde Yağız ayağa kalktı.
-Kim olduğunuzu bilmiyorum! Yeter artık! Ne sıkıcısınız!
-Bak Çınar sakin ol. Elimden bi kaza çıkıcak.
Dedi Jo.
Bi adım geri attım.
-Çıksın bakalım. Çıkabildiği kadar çıksın! Ben değil siz dalga geçiyorsunuz!
-Jo bi dur.
Dedi Yağız. Güzel bir yumruk yemek üzere olan Çınar öfkeden kuduruyordu.
-Bu hafızasını kaybetmiş olabilir. Bence doktora gidelim. Daha kötü olmadan.
Dedi abim ve Çınarı joel ile Yağız'ın arasından çekti.
-Biriniz benle gelsin. Diğerleriniz onla durun.
Dedi beni göstererek.
-Yürü hadi!
Diye çınara bağırdı üçüde.
-Bi kesin sesinizi be! Sikerim sizin erkekliğinizi. İnsan gibi davranın şu çocuğa. Yürü Çınar gidiyoruz. Bunlar burada kalabilir. Öykü koş arabaya hadi.
Çınar'ın koluna girip kapıya doğru çektim.
-İyi bakın o adama.
Dedi abim ve arabaya bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksinin Ötesinde
FantasyGalaksinin ötesinde özel gücü olan 8 bebek. Dünya da çocuğu olmayan çiftlere dağıtılır. Bu çiftlerin gerçek ailesi olmadığını öğrenen 8 çocuk gerçek ailesini aramaya koyulur. Kardeş olduklarını bilmeyen 8 çocuk içinde aşklar dolaşır. Hepsi bir aray...