18. Bölüm

27 0 0
                                    


-Hadi Öykü in artık.

Kucağımdan inip elimi tuttu. Dolaplara bakarak ilerledik ama beğendiğimiz bir şey olmadı. Sıkılmış sıkılmış yürürken Öykü bir dolap görmüş olmalıki koşmaya başladı.

-Öykü dur koşma! Düşüceksin Öykü.

Arkasından koşarken Doctor yerde yatıyordu.

-Doctor kalk! Ya beni rezil etme Doctor kalk!

Kucağıma alamaya çalıştım ama izin vermiyordu. Kalkmadığına göre gidip Öykü'yü alabilirdim. Hızlı hızlı yürüyerek Öykü'nün elini tuttum.

-Bir daha elimi bırakmak yok. Bırakmicaksın. Buraya gel.

Kucağıma olup Doctor'un olduğu yere yürüdüm. Doctor yoktu.

-Ciddi misin Doctor? Ciddi misin?!

Bir görevli aramaya başladım. Ne zaman birine seslensem duymuyor uzaklaşıyordu.

-Yoruldum ben.

Öykü'yü kucağımdan indirip yavaşça yürümeye başladım.

-Abla.

-Kucağıma alamam Öykü. Yürümen lazım.

-Ablaa. Köpek geliyor.

Dönüp arkama baktığımda çocuğun kucağında Doctor vardı. Önüme bıraktı.

-Bu sizin galiba.

Tasmasını takıp sıkıca tuttum.

-Evet benim. Böyle yapmazdı. Niye bilmiyorum.

-Bi araba alsanız iyi ederseniz. Oraya bağlarsınız hiç değilse.

-Burada var mı ki?

-Var.

Yürümeye başladı. Öykü'yü yine kucağıma aldım. Elimde Doctor'un tasması ile onu takip ettik. Normal market arabaları birde büyük şeyleri koymak için olan arabaları gösterdi. Normal arabayı aldım. Öykü'yü ve Doctor'u içine oturttum. Doctor kaçmasın diye tasmasını düğümledim. Dolapların oraya gittik. Yorulmuştum. Zaman geçmişti. Öykü arabadan dolapları beğeniyordu. Pembe seçmemeye çalışıyordu. Ama bazıları güzel olduğundan onları beğeniyordu. En sonunda büyük mavi bir dolap seçti. Görünüşü güzeldi. Göze çarpıyordu. Benim ol denilebilicek bir dolaptı. Onu aldık. 2 gün içinde gelmesini istedik. Daha koca bir gün vardı önümüzde. Bebek arabalarına baktık. Öykü ve Doctor için. Kullanışlı birini seçip hemen aldık.Çınar'a teşekkür edip yarın yine geleceğimizi söyledik. Atilla'yı aradım.

-Nasılsın?

-İyiyim Asya. Sen?

-Çok yorgun.

-Ne oldu?

-Doctor uğraştırdı. Neredesin sen?

-Alışveriş merkezine girdim. Siz neredesiniz?

-İkinci katta.

-Tamam geliyorum.

Atilla'yı bekledik.

-Ben geldim.

Dedi omzuma dokunarak.

-Hoş geldin.

-Bu araba nereden çıktı?

-Yeni aldık. Bi olay oldu. Onda sonra riske girmek istemedim açıkcası.

-Ne oldu?

-Uzun hikaye. Öykü ile tanışmadınız.

Galaksinin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin