-Baban mı? Büyük harflerle üstelik. Ne yani? Şimdi o eve gelen adam babanız mı?
Sadece birbirimize bakıyorduk. Notu alıp parçalara ayırdım ve dışarıya attım.
-Böyle bir not almadık. Kimseyede kitabımı vermedim. Anlaşıldı mı? Damon!
-Evet anladım.
Yiyecek bir şey almak için markete girdik. Diğerleri arabada bekliyordu.
-O adam babam olamaz. Ama ilk karşılaştığımızda bana kızını aradığını söylemişti. Sonra eve geldi. Öykü'yü almak istedi. Eğer doğruysa niye Kate onu aldı?
Arabaya yiyecek birşeyler koydum.
-Düşündüğüm başka bir şey var aslında. Ama burada söyleyemem.
-Hadi çıkalım artık.
Kasadan geçirirken suyu ve fişi ben aldım. Çantama atıp arabaya bindik.
-Üstünü niye değiştirmedin? Yeni fark ettim.
-Zaman mı vardı? Pantolonumu giymem yarım saat sürüyor.
-Herkes sana bakıyordu.
-Hayır popoma bakıyordu.
-Sinir bozucusun.
Eve vardığımızda saat 10 a geliyordu.
Odama girdiğimde zevkle aldığım unicornum karşımda duruyordu. Görünce ufak bir tebessüm olmuştu yüzümde ama fazla ileri gidemedi. Pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. O sırada abim aradı.
-Efendim?
-Evde misiniz?
-Evet. Sen neredesin?
-Ahmet abilerde kalıyorum. Geç oldu oraya gelene kadar sabah olur. Dikkatli olun Asya tamam mı? Gerekirse iki kişi kalın odada. Öykü'yü de yanına al. Sizi seviyorum. Her yeri kilitliyorsun hemen.
-Buğra.
-Ne oldu?
-Sana söylemem gerek bir şey var ama telefonlar dinleniyordur. Yarın hatırlat tamam mı? Korkma kötü bir şey değil.
-Hamile misin yoksa?
-Yuh abi!
-Şakaydı güzelim. Dikkatli olun Asya.
-Oluruz. Sen merak etme. Öykü'yü alıp yatıyorum. Yanıma bıçakta alırım. Ve bir de sopa.
-İyi uykular.
-Sana da.
Uykulu uykulu Öykü'nün yanına gittim ama yerinde yoktu. Uykum aniden kaçtı. Mutfağa ve salona baktım. Koşarak Yağız'ın odasına çıktım. Yanına almış sarılarak uyuyorlardı. Öykü'nün ayak ucunda Doctor yatıyordu. Geldiğimi duyunca hızla kalktı.
-Yerine yatsana, sadece Öykü'yü arıyordum.
Bir şey söylemeden bana baktı. Benle konuşabilirdi ama bunu yapmıyordu.
-Pekala. Benle gelebilirsin.
Çınar'ın odasına çıktım. Laptop açıktı. Kendisi yoktu.
-Çınar?
-Banyodayım Asya!
-Pardon. İyi geceler demek için gelmiştim. Kapını ve camları kilitlemeyi unutma.
Odadan çıkıp Joel'in yanına gidiyordum ki o da mutfağa iniyordu.
-Nereye?
Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksinin Ötesinde
FantasiGalaksinin ötesinde özel gücü olan 8 bebek. Dünya da çocuğu olmayan çiftlere dağıtılır. Bu çiftlerin gerçek ailesi olmadığını öğrenen 8 çocuk gerçek ailesini aramaya koyulur. Kardeş olduklarını bilmeyen 8 çocuk içinde aşklar dolaşır. Hepsi bir aray...