7.Bölüm

52 7 6
                                    

Parktaki Adam: Brad Pitt

-Ne onlar?

-Hızlıyım. Fazlasıyla hızlı. Gelirken biraz uzakta bir market gördünüz mü?

-Evet.

-Oraya 2-3 dakikada gidip atıştırmalık bir şey alabilirim.

-Dene bakalım.

-Bir tane daha var.

-Ne peki?

-İstediğim şekle girebiliyorum.

-Yap hadi?

-Doctor! Gel buraya.

-Doctor'da kim?

-Köpeğim. Onun şeklini alıcam. Beni siyah kolyemden tanıyacaksın.

Şekil değiştirip Doctor'a benzemiştim. Buğra'nın yanına oturup ona baktım. Ellerimle yani patilerimle kolyemi gösterdim. Daha sonra normale döndüm. İnanmıştı. Gerçekti zaten. Koyu muhabbet ettik. Nerede ne varsa hepsini konuştuk. Bazen gülme krizlerine girdik. Bazen neredeyse ağlıyorduk. En son konuştuğumuz konu Asya'ydı. Küçüklüğünde yaptığı şeyleri anlatıyordu. Komik bir olayı anlatınca baya büyük bir kahkaha atmıştım. Beraber gülüyorduk. O sırada Asya gözlerini ovuşturarak yanımıza geldi.

-Abi?

-Efendim.

-Noluyor?

Dedi. Abisinin dizine yatıp bekledi. Gözleri kapalıydı. Belli ki uykusunu alamamıştı.

-Sana bakmaya gelmiştim. Baktım konu açılıdıkça açılıyor kalmaya karar verdim.

Asya gülümsedi. Sersem gibiydi. Ona bakamdan duramıyordum. Buğra kulağına eğildi.

-Vampir kılıklı çocuk ama sevdim ben bunu.

Dedi benimde duyabileceğim bir sesle. Dönüp göz kırptı.

-Bende çok sevdim. Alalım yanımıza bence.Doctor'da gelsin ama.

Doctor Asya'nın arkasına kıvrıldı. Evet! Olur! Dermişcesine havladı.

-Evet olur diyor kendisi.

Dedim. Asya gözlerini araladı. Bana baktı. ''Çok tatlısın sen ya.'' Diye konuşuyordum kendi kendime.

-Saat kaç abi?

-Imm. 3.

-Çok uykum var.

-Belli oluyor. Hadi kalk yat.

-Taşısanaa.

Abisinin yanaklarını sıkıp çekiştirdi. Şirinlikler yapıyordu sanırım.

-Öküz gibi olmuşsun. Odaya kadar zor taşıdım.

-Ya!

Göğsüne vurup oturdu. Ellerini bağlayıp gözlerini kapadı.

-Gel buraya salak gel.

Kafasını biraz çekince dizine düştü. Buğra onu odasına taşıdıktan sonra yanıma geldi.

-Hadi bakalım dostum kalk. Yatalım artık.

-Peki.

Buğra yatıp lambayı kapattıktan sonra Asya'nın yanına gittim. Bana bakıyordu.

-Kapatma!

-Niye?

-Korkarım ben karanlıktan.

-Tamam. İyi geceler paylaço.

Galaksinin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin