17. Bölüm

31 2 1
                                    

----Asya----

-Noldu kızım ya?

Sırıtıyordum. Güzel bi gösteriydi sonuçta.

-Naptın kızım ya anladı çocuk kesin. Kahretsin Asya!

-Evet anladı. Herkes anladı. Bunda ne var?

-Kızım manyak mısın sen? Biz sadece senin yanında iki üç kelime konuşuyoruz. O bile olmuyor bazen. Olduğunda ise merhaba merhaba. Ben onla şarkı söyledim az önce. Ben ve o. Ah Asya!

-Ne güzel işte.

-Değil Asya. Biz zaten uzağız. Daha da uzak olmak istemiyorum. Evet onu seviyorum. Ama içimde kalmalıydı bu mutluluk. Şimdi ondan uzak olucağım Asya. Daha da uzak. Beni sevmiyor. Beni bilmiyor. Seni seviyor. Yanından hiç ayrılmıyor. Görmüyor musun sana nasıl baktığını? Sadece sana gülümsediğini fark etmedin mi?

-Neşe saçmalamaya başladın. O benim abim gibi. Ben de onun kardeşi gibiyim. Sevemez beni.

-Bir şey demiyorum sana Asya.

Dedi ve kapıya döndü. Atilla'yı görünce ''Ah süper. Şimdi sıçtık.'' Dedi. Arka kapıdan çıktı. Atilla'ya baktım. İçeri gitti. Ne yapıcağımı bilemedim. İçeri gittim.

-Eğlence bu kadardı. Neşe rahatsızlandı biraz. Hepimiz odalarına gitsek iyi olur.

Abim ve Joel yukarıya çıktı.

-Yağız sende çık hadi.

-Konuşmamız lazım güzelim.

-Ben gelirim yanına sonra. Hadi Yağız hadi.

Öptü. Gülümseyip gitti.

Atilla'ya döndüğümde yukarı çıkıyordu.

-Konuşmamız lazım.

Dedim.

-Konuşacak ne var?

-Çok şey. Sesini çıkarma ve otur buraya. Gelicem.

Oturduğunda bahçeye çıktım. Neşe'yi alıp yanına oturttum.

-Şimdi dökülün.

-Ne dökücez? Duydun her şeyi.

Dedi Neşe.

-Ben başlayabilirim. Konuştuklarınızı duydum. Hepsini. Bir şey diyemem beni sevmene.

Dedi Neşe'ye dönüp.

-Sev. Sevmek güzeldir. Ve Asya konusuna gelince onu sevdiğimi sanmıyorum.

-Ama ona çok güzel bakıyorsun. Ve sadece ona gülümsüyorsun.

Diye atladı neşe.

-Evet çünkü o benim için değerli. Bi insan değerliyse biri için onu sevdiği anlamına gelmez. Örneğin Asya'nın Doğukan'ı sevişi gibi.

Doğukan dediğinde gözlerimi açıp ona baktım.

-Sevmiyorum ben onu!

Umursamadı. Kafasını çevirdi.

-Sevipte karşılığını almamak nedir bilirim. Güzel bir tokat yemiştim bu durumu fark edince. Ya bu konuda konuşamıyorum. Değişik bir şey.

-Utanıyorsun.

Dedim.

Yüzüme bile bakmadı. Yukarı çıktı. Neşe'de arkasından çıktı. Joel'in yanına gittim. Biraz konuştuktan sonra Yağız'ın yanına gittim.

Galaksinin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin