Biraz uzun oldu ama bişeycik olmaz. Duyurumu yaptım belki uzun bir süre bölüm atamam.
Sabah zar zor uyanmış aşağıya inmiştim. Ne Yağız evdeydi ne de Joel. Pizza söyleyip koltuğa yayıldım. Magazin vardı bir kanalda. Dalmışım televizyona öyle. Altta kendimi görünce şok oldum. '' Asya Demirsoy'u ağlatan adam kim?'' ''Asya Demirsoy neden markette ağladı?'' Gibi başlıklarla markette ağladığım anları gösteriyorlardı. Kendimi izlediğim sırada kapı çaldı. Kapıya yöneldim. Kapının kilidini takıp hafifçe araladım. Niye yaptım bunu bilmiyorum. Bir adam yere eğilmiş, elleriyle dizlerini tutuyor ve hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Başını kaldırmadan '' Asya Demirsoy bu evde mi yaşıyor?'' dedi. ''Neden onu aradığınıza göre değişir.'' Dedim.
-Onunla konuşmak istiyorum.
Dedi. Kafasını biraz kaldırdı. Doğukan'dı.
-Asya Demirsoy bu evde yaşıyor. Ama kendileri yeterince ölü. İyi günler.
Dedim. Kapıyı kapattım. Tekrar zil çaldı. Kapıyı araladım.
-Duydunuz. Asya Demirsoy yeterince ölü. Lütfen gidin.
Dedim. Cevap vermesini bekliyordum.
-Asya Demirsoy'la konuşmak istiyorum bayan. Lütfen kapıyı açın.
Dedi.
-Duydunuz bayım kendileri öldü. Eğer geçmişe gidebiliyorsanız gidin. Orada bulursunuz.
-Bayan. Açın kapıyı.
Kapıyı kapatıp kilidini çıkarttım. Biraz bekledikten sonra kapıyı açtım.
-Buyrun. Ama Asya Demirsoy ölü. Onla konuşamazsınız.
-Diğer Asya Demirsoy ile konuşurum.
Kumandayı alıp televizyonu kapattım. İkimizde oturduk. Çok berbattım. Asya ölmüştü. İçimde bir ceset vardı. Ruhum bedenimden ayrılmış gibi duruyordum.
-Bayan?
-Bayım?
-Özür dilerim bayan. Asya Demirsoy'a iletirsiniz.
-Asya Demirsoy diyor ki; ufak bir özürle her gece ağladığım günleri yok edemezsin. Ufak bir özürle kalbimi düzeltemezsin. Ufak bir özürle beni hayata döndüremezsin.
-Bayan, Dediklerimin hepsini Asya Demirsoy'a iletin. Biliyorum kardeşim. Düzelmeyeceksin. Gitme nedenimi bir bilsen bana hak verirsin. Ben seni bırakm-
-Asya Demirsoy diyor ki; Ne pahasına olursa olsun seven bırakmaz. Bende seni bırakmadım. Yıllarca peşinden koştum. Senin gitme ''Gerçek olmayan gitme sebebin'' Atakan'dı. Sevgilinle aynı guruba almamdı. Buna inanmamı bekledin. Ben bu kadar safmıydım Doğukan?
-Hayır ama-
-Asya Demirsoy diyor ki; Canımı çok yaktına adam. Yılların özlemi var içimde. Hatta içim doldu, özlemler taşıyor her yerden. Görmüyorsun bunu. Görmek istemiyorsun. Kalpsizsin sen. Kardeşim dediğin insanın kalbini paramparça edecek kadar kalpsiz birisin. Şimdi git. Bir daha karşına çıkma. Zaten gidiyorum buradan bu gece. Veda edilmeden gidilmez adam. Veda etmeden gidersen onunla görüşürsün. Elveda adam. Hoşça kal.
-Benden vazgeçiyorsun?
-Evet geçiyorum. Sen benden yıllar önce vazgeçtin abi.
Sesim titremeye başlayınca sustum. Kendimi iyi hissedince konuşmaya devam ettim.
-Benimde senden vazgeçmem gerekiyordu. Çok denedim. Hep başarısız oldum. Bunda da başarısız olucam.
-Joel varya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksinin Ötesinde
FantasiGalaksinin ötesinde özel gücü olan 8 bebek. Dünya da çocuğu olmayan çiftlere dağıtılır. Bu çiftlerin gerçek ailesi olmadığını öğrenen 8 çocuk gerçek ailesini aramaya koyulur. Kardeş olduklarını bilmeyen 8 çocuk içinde aşklar dolaşır. Hepsi bir aray...