BAB 9: The First Time

889 23 0
                                    

Erin menyentuh jawline Michelle dan mencium bibirnya lembut. Ciuman mereka hanya berjalan dengan perlahan dan lembut namun cukup menghairahkan untuk membasahkan yang dibawah.

"Ermh..." Erin mendesah. Michelle hanya jelirkan lidah dan Erin cium, jilat dan hisap lidahnya geram. Sambil dia cium, tangan Michelle bergerak meramas buah dadanya. Erin pula memang dah siap-siap berbogel senang nak raba.

"Wait." Michelle menjauhkan sedikit mukanya. Erin sudah jelir lidah mahukan lagi. Nampaklah muka Erin kempunan mahukan lagi tapi Michelle hanya mampu tersenyum.

Michelle masukkan dua jarinya ke dalam mulut Erin. Erin menjilat dan menghisapnya dengan ghairah sekali. Bibir merahnya juga ditekan-tekan dengan ibu jari Michelle.

Erin lepaskan jari Michelle dan jelir lagi lidahnya. "Nak bibir you sayang. Come on."

"Alright, alright." Michelle baring disebelah Erin dan seluk tangannya di bawah tubuh Erin untuk memeluknya agar Erin jadi lebih rapat. Sebelah tangannya lagi sudah turun ke bawah dan dimasukkan 4 jarinya kedalam pantat Erin.

Mereka berdua sambung bercium dengan kaki Erin yang sudah kangkang luas. This is it. Ini nikmat yang Erin mahukan. Habis segala rongga mulut dilalui oleh lidah masing-masing. Tiada yang tertinggal. Malah, air liur mereka berdua sampai jatuh ke atas cadar. Yang penting mereka nikmati dulu.

PAK! PAK! PAK!

Erin menepuk dada Michelle 3 kali minta agar berhenti namun Michelle taknak berhenti. Ini yang membuatkan Erin terus bangun dan kangkang kaki lebih lagi.

"Ke- kejap! Michelle!"

Michelle menarik tubuh Erin agar baring semula kemudian melajukan fingeringnya. Sudahlah 4 jari dia masukkan. Menangis Erin dekat situ.

"Huh, huh, huh...ah, Michelle! Michelle, sayang! Huh!"

"Sikit je lagi sayang."

"Ahhh, ahh, huh~! Ah, ahhh~!" Erin melentokkan tubuh badannya sehingga mukanya kini menghadap dinding atas kepala. Ditolak bahu Michelle namun Michelle sedikit pun tidak berganjak malah Michelle mencium leher Erin ketika Erin dalam posisi begitu. Dengan kaki yang menggigil, Erin terkencing jua atas katil.

Michelle mengeluarkan jarinya kemudian melepaskan lelah atas dada Erin. Dia puas dapat buat Erin tunduk pada dia. Hanya waktu-waktu begini saja Erin akan dengar kata dia.

Michelle bangun. Seluar panjang yang dia pakai dari tadi dia buka paras peha kemudian menggosok-gosok Luvender yang dia pakai. Sebelum dia mulakan, dia usap dagu Erin.

"Erin..."

"Just do it, sayang."

Michelle menurut. Seluar dalam Erin yang basah itu dia seluk kedalam kemudian tolak ketepi. Dari tadi seluar dalam ini ada disini. Michelle terlalu asyik mahu puaskan Erin sampai tak perasan dia lupa nak bukakan seluar dalam.

"Berapa inci?" Tanya Erin.

"12."

"Go on."

Michelle melalukan tangannya di pantat Erin. Setiap sentuhannya membuatkan Erin mengerang kesedapan. Suka betul Michelle dengar.

Tidak mahu tunggu lama, Michelle menolak masuk Luvender miliknya ke dalam pantat Erin.

"Ahh~" Erin berkerut. Sakit juga bila masukkan saiz yang tak pernah dia masukkan sebelum ni namun Michelle tidak berhenti. Disentuh perut Erin lalu ditolak lebih dalam.

"Sayang, tahan sikit je lagi. Nak masuk habis dah."

"Sakit..." Air mata Erin mengalir.

"I know."

Michelle masuk sampai ke pangkal, sampai mencecah rahim Erin. Erin mula menangis teresak-esak. Ditutup mukanya dengan sebelah tangan.

"Ahh...ketat gila..." Kata Michelle perlahan.

"Michelle, please go slowly."

Michelle menyentuh kedua-dua pinggang Erin lalu mula menghentak sedikit laju dari yang diminta. Erin mengelap air matanya. Michelle kalau main memang all out.

"Sakit, sakit~"

Michelle menundukkan tubuhnya sampai dapat menindih tubuh Erin. Dipegang kepala Erin erat lalu dirapatkan hidung dan dahi sehingga mulut mereka berdua saling bertemu. Namun tidak pula dia berhenti dari terus menghentak dalam tempo yang sama.

"Pernah tak you buat benda ni dengan orang lain...?" Tanya Michelle dalam nafas yang tersekat-sekat. Sesekali bibir Erin dia capai dan hisap. "...this is my first time fucking someone. You orang pertama, Erin."

Erin tidak menjawab. Dia sibuk menangis dihentak begitu. Michelle pun tidak mengharapkan balasan. Dia lajukan lagi hentakan malah dia bangun dan hentak lagi kuat.

"I love you, Erin. I really, really love you. I sumpah sayang gila dekat you. Fuck, look at that boobs jiggle." Kata Michelle dan menghentak dengan lebih laju.

"Ah, ah, ah~! Ah!"

Michelle menolak kedua-dua kaki Erin sehingga badannya kelihatan seperti terlipat dua. Dengan menindih Erin, dia hentak lebih kuat. Erin terus peluk tubuh Michelle risau dia lari dari tempatnya.

"Michelle~"

"I'm cumming~" Michelle menolak sekuat hati dan hentak lebih kuat. Dengan posisi begini, Erin rasa seperti tubuhnya terapung di udara kerana punggungnya terangkat. Michelle is a beast on bed. Erin je yang tahu.

Plus, ni first time dia. Selama ni mereka berdua hanya sekadar jilat je.

"Ahhh~" Michelle tekan kuat batangnya ke dalam dan pancut. Tersentak Erin dibuatnya. Michelle tunggu sampai habis pancut baru dia keluarkan dari pantat Erin.

Michelle lepaskan tubuh Erin sekaligus Erin dapat baring dengan betul. Tercungap-cungap mereka berdua. Michelle yang paling kuat berpeluh.

"...you tanya I kalau ni first time I ke tak?" Erin mengulang pertanyaan Michelle. Michelle angguk kepala.

"No. I pernah buat banyak kali dah dengan lelaki but you're a monster, Michelle."

"Well, my first time. Yang penting you mengandungkan anak I." Kata Michelle lalu mencium pipi Erin. Erin senyum. Dia sedar saja yang air mani meleleh tapi malas nak kisah. Dipeluk tubuh Michelle erat.

"Nak lagi sayang. Sedap you hentak."

"Tunggu, I penat."

"You baring, I buat kerja."

"Erm."

Erin naik atas tubuh Michelle dan masukkan batangnya ke dalam. Sebelum mula, sempat dia tanya.

"Sayang, lepasni I nak minta duit boleh?"

"Ambillah."

The Royals: Watson ✔️Where stories live. Discover now