Michelle tertidur dalam pejabat. Dia terbangun pun sebab bunyi telefonnya yang berdering tidak henti. Nak taknak Michelle angkat juga dan pasang speaker.
"Hello? Michelle speaking."
"Cik Michelle. Kami dari pihak bank mendapati ada transaksi keluar masuk sebanyak RM350,000 dalam sehari. Kami cuma mahu pastikan seandainya cik tersalah bayar ke apa...?"
"Don't worry. That's just my girlfriend."
"I see. Baiklah. Terima kasih untuk pencerahan, Cik Michelle."
"Hm."
Michelle mengeluh. Dia betulkan duduknya kemudian ambil telefonnya. Senyap saja Erin ni. Tengah beli apalah agaknya?
Michelle tekan nombor Erin.
"You."
"Kat mana?" -Michelle."Belanja Maliha dan Juana ni makan ngan shopping. Then I belikan dress and baju baru untuk semua pekerja." -Erin.
"Balik cepat."
"I nak you masakkan dinner."-Michelle."Alright bos." -Erin.
Michelle letak telefon atas meja. Dia langsung tak berganjak dari kerusi malah butang bajunya dia buka bahagian atas kerana terlalu rimas. Lama sangat nak tunggu Erin balik. Untuk buang masa, Michelle sambung buat kerja.
Michelle tak pergi office harini. Dia hanya duduk dalam office dekat rumah ni je. Bolehlah ni buat rasa-rasa.
Satu jam setengah kemudian baru pintu terbuka. Punyalah lama Michelle tunggu tapi Erin masuk dengan masakan di tangan. Dia juga ada seorang pembantu chef yang membantunya angkat makanan dan air.
"Dinner for my woman." Kata Erin. Cantik betul dia harini dengan make-up dan dress sedikit seksi. Michelle terus tarik pinggangnya dan cium pinggang.
"Lama I tunggu. Where you going?"
"Shopping."
"Mana barangnya? Nak tengok?"
"Nanti I tunjuk. Kita makan dulu ya sayang?" Erin duduk dihadapan Michelle. Dia hidangkan makan untuk Michelle dan tuangkan air. Pembantu chef tadi pun dah pergilah. Adalah bonding time untuk mereka berdua.
Michelle menyuap steak ke mulut. Steak. Lama gila dia tak makan steak. Erin ajar dia untuk makan apa je. Erin langsung tak pandang fizikal dia.
"By the way tadi I mimpi." Kata Michelle memulakan perbualan.
"Mimpi apa?" Erin juga suap steak ke mulut. Jarang dia nak makan steak. Kebetulan dalam peti ada wagyu jadi Erin masaklah.
"You leave me."
"Pula? Sayang, even the moon falls down I'll never leave you sayang." Pujuk Erin. Michelle diam. Sesekali matanya berair.
"You je yang sayang I banyak ni Erin. I takut you tinggal I."
"No sayang. Oh my god I love you!" Erin berdiri. Dia berdiri dibelakang Michelle dan usap pipinya. "God, kenapa you comel sangat ni? Kenapa pula I nak tinggal you? You're my love. Takkan I nak tinggal cinta hati I? Macammana pula I nak kahwin nanti? I perlukan duit you sayang!"
"Take my money as much as you want. I just want you." Michelle ambil tangan Erin dan diciumnya sebelum dia tarik pinggang Erin dan dudukkan atas peha. "I nak you, Erin. Stay with me. Sampai kita kahwin. Sampai kita ada anak. Sampai kita tua. Sampai I mati."
"I'll die first. I'll stay with you. I promised." Erin mengusap pipi Michelle. Inilah jadinya bila ada partner yang jauh lebih muda. Bukan main lagi nak dimanjakan. Nasib baik Erin pandai melayan.
Michelle menggosok peha Erin dan menyelak dress dia sampai menampakkan punggung. Thong yang dipakai Erin ditarik geram. "God, you're so beautiful. I obses dengan you, Erin. Look at you."
Kata orang kalau nak perkahwinan kekal lama, carilah yang dominantnya obses dengan kita. Comel betul bakal isteri dia ni.
"It's okay to be obsessed." Erin mencium leher Michelle. Mereka berdua sudah lupa fasal makanan. Masing-masing mahu lepaskan geram. Nak pula Erin sengaja buat suara lembut dan seksi untuk menggoda Michelle.
Erin seluk tangan kolar baju Michelle dan dicium bahunya. "I love you, Michelle."
"I love you more. Can you eat naked?"
"As you wish."
Michelle merentap dress yang dipakai Erin lalu dicampak ke lantai. Kini Erin hanya memakai bikini dan sumpah, dia cantik gila. Nak pula seluar dalamnya jenis thong yang sangat nipis dan bila Erin pakai, tong itu benar-benar masuk ke dalam celahan pantat dia.
Michelle masukkan dua jarinya ke dalam sambil disuap steak ke dalam mulut Erin.
"Eat, sayang. You need energy for later."
Erin mengunyah steak yang diberi. Pandangannya tepat kearah Michelle. Sesekali dia mendesah apabila Michelle menyentuh G-Spot. Yes. That's it.
They're obsessed with each other.
YOU ARE READING
The Royals: Watson ✔️
RomanceMichelle De'Watson terima saja apabila Ariana tidak memilihnya. Daripada Ariana jugalah dia belajar bahawa cinta itu boleh hadir namun dia masih belum jumpa empunya diri untuk bersamanya. Disebabkan ibunya sangat berharap agar Michelle bercinta den...