𝗕𝗔𝗕 2

22 1 0
                                    

𝗘𝘀𝗼𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗯𝗮𝗷𝘂 𝗽𝗷 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗮𝗱𝗲 𝗽𝗷 𝗵𝗮𝗿𝗶𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿𝗻𝘆𝗮 𝗲𝗺𝗽𝗮𝘁 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗼𝗿𝗮𝗸 𝘁𝘂 𝗳𝗮𝗺𝗼𝘂𝘀 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗶𝘀𝗵𝗮 𝗯𝗮𝗴𝗶 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝘀𝗮𝗽𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗿𝗶𝘀𝗮𝘂 𝗳𝗮𝗻𝘀 𝗱𝗶𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘁𝘂 𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 .

'𝗠𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗮𝗱𝗲 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 ,𝗮𝗸𝘂 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗷𝗲 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝘀𝗲𝗺𝗶𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗽𝘂𝗻 𝗲𝗿𝗺 𝘁𝗮𝗸𝗽𝗲𝗹𝗮𝗵 𝗮𝗸𝘂 𝗰𝘂𝗺𝗮 𝗷𝗮𝗴𝗮 -𝗷𝗮𝗴𝗮 𝗷𝗲 '𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝘂𝘁𝘂𝗽 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 ,𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗹𝘂 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗴𝗮 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗽𝘂𝗿 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗴𝗶 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗿𝗶𝗻𝗴𝗮𝗻 .

"𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 ,𝗸𝗮𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗸𝗲𝘀𝗶𝗮𝗻 𝗱𝗲𝗸𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗸𝗲 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝗶𝗮 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝗻𝗶𝗶 ,𝗸𝗮𝘂 𝗽𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗻𝗴𝗮𝗷𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗮𝘁 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻 .

𝗧𝗮𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶𝗮𝗺 𝗺𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗮𝗵𝗮𝘀 𝗹𝗮𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗵 𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗿𝗼𝘁𝗶 𝗱𝗶 𝘀𝗮𝗽𝘂 𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲𝗴𝗮 ,𝗯𝗮𝘀𝘂𝗵 𝗯𝗼𝘁𝗼𝗹 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗶𝗿 𝗯𝗮𝗿𝘂 .

"𝗔𝗱𝗶𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗹𝗮𝗵 𝗸𝗲𝘀𝗶𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗺𝗮"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮𝗮 .

𝗔𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗮𝗽𝗮 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗹𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁 𝗻𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗿𝘂𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗸𝗲 𝗽𝗶𝗻𝘁𝘂𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗸𝗮𝗶 𝗸𝗮𝘀𝘂𝘁𝘁 𝘀𝘂𝗸𝗮𝗻 .

"𝗠𝗮𝗺𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗻𝗴𝗮𝗷𝗮 𝗯𝘂𝗮𝘁 ,𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶 𝗽𝘂𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗮 𝗹𝗮𝗵 𝗳𝗮𝗵𝗮𝗺 𝗷𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗶𝘀𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗺𝗮 𝗽𝘂𝗻 𝗸𝗮𝘂 𝗻𝗮𝗸 𝘂𝗻𝗴𝗸𝗶𝘁 𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗺𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿𝗴𝗮 𝗸𝗮𝘂 𝘀𝗲𝗻𝗱𝗶𝗿𝗶"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝗻𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗱𝘂𝗹𝘂𝘂 𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗹𝘂𝗰𝗸𝘆 𝗯𝘂𝗸𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴.

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now