𝗕𝗔𝗕11

12 1 0
                                    

𝗦𝗲𝗵𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 𝗱𝗶 𝗵𝗼𝘀𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗹𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗶𝗯𝗲𝗻𝗮𝗿𝗸𝗮𝗻 𝗽𝘂𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗵𝗮𝗻𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗸𝗮𝗽 𝘀𝗲𝗽𝗲𝗿𝘁𝗶 𝗯𝗶𝗮𝘀𝗮 𝘀𝗲𝗼𝗹𝗲𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗲 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗿𝗷𝗮𝗱𝗶.

𝗦𝗲𝘀𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗱𝗶𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗸𝗲 𝗯𝗶𝗹𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗹𝘂𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 "𝗗𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗶𝗼𝗱 𝗷𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗶𝗶 𝗺𝗮𝗰𝗮𝗺 𝘁𝘂 𝗺𝗮𝗻𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗷𝘂𝗸 𝗻𝘆𝗮 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 .

𝗡𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴 𝘁𝗶𝗱𝗼 𝘀𝗲𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗱𝗮𝗿 𝗿𝗮𝘀𝗮 𝗱𝗶𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝘁 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗸𝗮 𝗺𝗮𝘁𝗮 𝗻𝘆𝗮𝗮 "𝗘𝗶𝗵 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝘀 𝗹𝗮𝗵𝗵 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴𝗴 𝘁𝗮𝗽𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗱𝗮𝗽𝗮𝘁𝘁.

"𝗔𝗯𝗮𝗻𝗴𝗴𝗴𝗴𝗴!!! "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗷𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗸𝘂𝗮𝘁𝘁 𝗱𝗮𝗻 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝗹𝗲𝗽𝗮𝘀𝗸𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗻 𝗱𝗶𝗿𝗶 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗱𝗶 𝘁𝗲𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗺𝗮𝗹𝘂𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗮𝗲𝗱𝘆.

"𝗔𝗱𝗲 𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗸 𝗰𝘂𝗹𝗶𝗸𝗸 𝗮𝗱𝗶𝗸"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗲𝗹𝘂𝗸 𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗻𝘆𝗮𝗮 𝘀𝗵𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴𝗴 .

"𝗛𝗮!!𝗸𝗮𝘂 𝗯𝗶𝗮𝗿 𝗯𝗲𝘁𝘂𝗹𝗹 𝗮𝗱𝗲𝗸 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗲𝗱𝘆 𝗸𝗲 𝗸𝗲𝗹𝘂𝗮𝗿 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗮𝗿𝘂 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗿𝗶 𝗿𝘂𝗺𝗮𝗵 𝗻𝘆𝗮𝗮.

"𝗢𝗜𝗜𝗜"𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗲𝗱𝘆𝘆 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗲𝗿𝗲𝘁𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝗯𝗲𝗿𝗷𝗮𝘂𝗵 𝗽𝗲𝗿𝗴𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗮𝗲𝗱𝘆 𝘁𝗲𝗿𝘂𝘀 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮𝗮

"𝗞𝗲𝗷𝗮𝗽 ,𝗮𝗯𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗮𝗹𝗹 𝘀𝗲𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗲𝗱𝘆 𝗺𝗲𝗻𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻 𝘀𝗲𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘁𝗲𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗹𝗲𝘀𝗮𝗶 ,𝗮𝗲𝗱𝘆 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝘁𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗮𝗱𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗱𝗮𝗵 𝘁𝗶𝗱𝗼 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗽𝗲𝗹𝘂𝗸𝗮𝗻 𝗻𝘆𝗮.

"𝗦𝗮𝗺𝗽𝗮𝗶 𝗽𝘂𝗻 "𝗸𝗮𝘁𝗮 𝗮𝗲𝗱𝘆 𝗺𝗲𝗹𝗲𝘁𝗮𝗸𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗹𝗮𝗵𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗯𝗮𝗻𝘁𝗮𝗹 𝗮𝗴𝗮𝗿 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘀𝗲𝗹𝗲𝘀𝗮 𝘁𝗶𝗱𝗼 𝗱𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗶𝗻𝗰𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝘀𝗲𝘀𝘂𝗮𝘁𝘂 𝗽𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 .

𝗕𝗲𝘀𝗼𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗮𝗽 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗸𝗲 𝘀𝗲𝗸𝗼𝗹𝗮𝗵 𝘄𝗮𝗹𝗮𝘂𝗽𝘂𝗻 𝗱𝗶𝗮 𝘁𝗮𝗵𝘂 𝗺𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗯𝗮𝗻𝘆𝗮𝗸 𝘀𝗼𝗮𝗹𝗮𝗻 𝗽𝘂𝗻𝘆𝗮 𝗻𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗱𝗮𝗻 𝗻𝗮𝘆𝗿𝗮 𝘁𝘂𝗿𝘂𝗻 𝗸𝗲 𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝘂𝗻𝘁𝘂𝗸 𝘀𝗮𝗿𝗮𝗽𝗮𝗻 .

𝑻𝑯𝑬 𝑹𝑶𝑺𝑬 𝐍𝐚𝐲𝐫𝐚  (C)Where stories live. Discover now